Gå til innhold

Har såååå lyst å teste!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal her...ventetia er grusom:(

Har ikm 22-23 april og har så sinnsykt lyst å teste snart...

Testen er kjøpt inn, og ligger bare å lyser til meg hjemme...

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få tia til å gå fortere??:)

Bør jeg vente helt til søndag/mandag før jeg tester??

(vet at jeg ikke må noenting da,men men:) )

Klem fra en litt frustrert jente som føler seg "annerledes" om dagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=0)

Du kan teste nå hvis du vil det, noen ganger kan testen allerede da vise positiv. Men sjangsene for det er veldig små så det beste er å vente til du skal teste. Har du hatt noe symptomer? Masse masse lykke til håper du får det svaret du ønsker deg=0)

Skrevet

Løper ofte på toalettet, magen er litt rar...murringer liksom...

Er kjempevarm på morgenen og fryser meg nesten ihjel når jeg legger meg...

Ellers er jeg ikke kvalm eller noe...har litt metallsmak i munnen av og til...vet ikke om noe av dette er symptoner...kan jo hende man innbiller seg ting også da..hehe:)

Men skal prøve å utsette testingen til søndag/mandag:)

Hva med deg da?

Når er din ikm? har dere prøvd lenge?

Klem:)

Skrevet

Høres ut som noen temmelig trygge symptomer det der. Jeg hadde mega mega ømme bryster, mage kramper og tretthet. Var sikker på at jeg hadde begynt å utvikle magekatarr igjen jeg. Og forklarte bare til samboeren at jeg hadde ømme bryster fordi jeg skulle ha mensen...men slik var det ikke. Testet positivt 2. januar i år og er nå 21 uker på vei. Sluttet på p-piller mai i fjor og prøvde i to mnd. Men la det litt på is pga ny jobb, trodde vi var forsiktige men ble gravid i desember. Feilberegnet EL litt kan man si. Vi er kjempe lykkelige over reaultatet selv om det ikke var "planlagt". Gleder meg kjempe masse til å høre hva resultatet blir=0) Håper på positiv test!!!

Skrevet

Åå,så moro:)

Heldig du er som er gravid:):)

Gratulere så masse masse:)

Når du nevner ordet trøtt,så kan jeg skrive under på at det er jeg...skikkeli også...men jeg tenkte at jeg kanskje bare er trøtt for at jeg har hatt påskeferie og nå begynt å jobbe igjen liksom..

Ja,skal nok fortelle deg hvordan det går med testingen:)

Igjen masse masse gratulere, og send litt babystøv til meg da:)

Klem:)

Skrevet

Tusen takk er ganske greit i ekstase for å si det sånn. Skal sende en diger pose med baby støv til deg jeg. Ønsker deg masse masse lykke til, gleder meg til å høre hva resultatet blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...