Gå til innhold

til dere som er under 18 år.. ikke krangle side..

09 <3 16 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det var ikke planlagt men vi kunne nok beskyttet oss bedre.. valgte å beholde fordi jeg aldri selv hadde klart å ta abort, det blir feil for meg.. å jeg er veldig glad i barn.. jeg var 16 da jeg ble gravid å rett før jeg ble 17 fødte jeg.. føler ikke at jeg går glipp av noe.. kan gå ut innimmelom å feste.. er 18år å 7mnd å vi prøver nå å få et søsken til vår lille jente

Det var ikke planlagt nei, men hun var veldig ønsket... Angrer ikke på valget mitt i det hele tatt...

Jeg valgte å beholde fordi jeg ønsket henne, og fordi jeg viste at jeg kom til å klare og gi henne et godt liv... Ungdomslivet er ingenting i forhold til det å være mamma, så valget var igrunn ganske lett!

http://mammasilje.blogg.no

• 2 uker senere...

Heisann :o)

jeg var 17 år da jeg fikk mitt første barn, nå er jeg 20 år og har nett fått gutt nr 2. Ingen av de var planlagt noe særlig, men jeg har aldri angret ett sekund på valget/valgene mine. Jeg og faren til barna har vert sammen i litt over 3 år.jeg går på skole og han jobber,vi klarer oss kjempe fint. Jeg personlig er egentlig imot abort.med mindre det er en veldig god grunn.. men abort som prevansjon er ikke ok, syns jeg.

når det gjelder ungdomstiden som man "går glipp av" så tror jeg egentlig at jeg ikke går glipp av noen ting..! :o) Jeg elsker barna mine over alt på jord.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...