Gjest Tale30 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg har hittil brukt vogndynen i sprinkelsengen, men byttet nå til en dyne som er ment for sprinkelseng. Denne er større og litt tyngre, og jeg lurte på om det var for tidlig å bytte.
Gutt05Jente09 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg har hatt sprinkelseng dyna hele tiden jeg, og det har gått bra det! Jenta mi er 3 mnd nå!
Itsrejk Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Min er tre mnd og bruker dynepose (sånn med vest), fordi han er så urolig om natta at jeg er redd for at han havner under dyna (har skjedd et par ganger).
Gjest Tale30 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Ja, det var dette med å havne under dyna jeg også tenkte på. Vogndyna er liksom så lett at det ikke ville ha blitt et problem. Men jeg fester dyna nederst i senga nå mellom madrassen og sprinklene, og med noen bamser på dyna. Problemet er jo likevel ikke løst dersom hun aker seg ned.
Gjest yrild Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Hei :-) Jeg anbefaler sovepose! Da slipper man å bekymre seg for om de rutsjer eller sparker dynen over hodet. For oss har det i tillegg vært supert for lillemann at han ikke får noe temperaturforandring når jeg tar ham opp og i min seng for å amme om natten. Tror det har gjort det greiere for ham å bli puttet tilbake i egen seng etter ammingen.
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Lillemor er nesten 4,5måned nå, og det er først nå de to siste nettene at hun har sovet i sprinkelsenga. Frem til nå har hun sovet i vognbaggen som har blitt plassert oppi sprinkelsenga. De to nettene til nå har hun bare brukt vogndyna, men jeg synes det ser litt lite ut. Har faktisk ikke kjøpt inn dyne på 80x100, så det er planen å gjøre nå i helga sånn at hun kan begynne med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå