Gå til innhold

Denne vogn-historien kan da umulig være sann....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg som skreiv at jeg skulle lese å kose meg, jeg visst jo ikke helt hva jeg kom til å lese på forhånd, fikk det for meg at det var en selger som rota med historien sin ang ei vogn ho skulle selge jeg, og det er jo litt underholdende når de blir avslørt på slikt.

Jeg tviler ikke på at historien din er sann, er mange som blir rundlurt på finn.no

Eeeh, HI? Hvorfor i all verden skulle ikke denne historien være sann? Hvofor tror du det? Må si jeg ble skuffet når jeg skulle lese denne historien, hehe, fordi det er jo ingenting denne kjøperen skriver som tilsier at hun lyger så det renner, eller hva?

HI, jeg skjønner at du kjeder deg.... eller kan det være slik at DU ser selgeren?? Dette kan desverre godt stemme, det tviler jeg ikke på.. Det er så utrolig mange frekke mennesker i dette landet, desverre er nok Havets Datter litt godtroende :-) Lykke til!

Har ikke lest innlegget. Men hvis man skal henge ut andres innlegg på nett så bør man hvertfall tørre å stå for det i såpass grad at man ikke gjemmer seg bak anonym-nicket eller...??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...