Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Er ganske deppa etter å ha mistet i SA i mars. Ser du om jeg kan bli gravid igjen snart? Får vi oppfølging?

070172 og han 041271

Tusen takk om dere orker å se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur dere må klare dere en stund til..jeg trur også mensen din må stabiliseres litt før dere prøver igjen. har du sjekka at alt har kommet ut?

Skrevet

Nei ikke sjekket det. Sluttet blø for 3 uker siden. Så venter bare på at mensen skal komme tilbake. Men ikke noe vondt, så tror alt er ute. Skal snakke med gyn senere så da kan de sjekke om alt er ute.

Men takk for svar. Du ser ikke noe i nermeste fremtid altså?

Skrevet

jeg ser jo at du er i en nedtur, men at den snart vil gå over fordi du får nye håp.. har du barn fra før?

du er litt redd for at du ikke skal få noe baby? stemmer det?

men det kommer :)

Skrevet

Har barn fra før men vi ønsker så veldig attpåklatten. Men mister snart håpet om at der skal komme noen attpåklatt. Men vi får se om syklus stabiliserer seg etter hvert.

Tusen takk for din tid:-)

Skrevet

Heisann..

Dere blir gravide igjen ja..Vil tippe innen 3-4mnd...Dere får ei jente...Men før dere starter å prøve,råder korta deg til å konfrontere deg selv,med dine tanker,og rense dems før du starter med å prøve.Kortet ber deg søke hjelp hos en kunnskapsrik person. Det kan også be deg trekke deg litt tilbake og søke indre visdom og kunnskap. Dette kortet er Jomfruens kort. Kortet bærer tallet ni. Tallet for opplysning.

(ser ut som dere får oppfølging ja)

Dette kortet viser en hånd som kommer ut av skyen, begeret holdes i hånden, en hvit fugl dykker ned og legger en oblat ned i begeret. Dette kortet viser følelser, mye følelser. Her er det glede og følelser. Begeret symboliserer en glede som ikke ”er av denne verden”. Kortet viser seg når det er ekteskap på gang, når man møter Den Rette, når det er en barnefødsel i vente eller når man får en nyhet som er for god til å være sann, men denne nyheten er virkelig sann. Fra Begeret strømmer fem stråler, jeg tror disse strålene symboliserer luft (tanke), ild (intensitet), jord (resultat), vann (følelser) og eter (ånd). Her er alle elementer representert. Dette er et positivt kort og når det kommer inn i et kortlegg, så kan du rydde plass for ekte glede og en strøm av følelser.

Kortet er fruktbart. På bildet ser man et kort som forteller om både overflod og evnen til å nyte denne overfloden. Når dette kortet kommer opp har man lite å bekymre seg for. Man har det man trenger og man vet å nyte livet. Jeg har også sett dette kortet komme opp når det er familieforøkelse på gang. Dette kortet kan varsle en graviditet. Kortet kan også komme opp når det er en selvstendig person, en som jobber selvstendig og ikke trenger andre til å tenke for seg eller få ordre fra noen. Enkelte ganger kommer det opp på pensjonister som endelig kan nyte fruktene av sitt arbeid og hvile mer enn de tidligere har hatt muligheten til. Systemet i myntene som man ser på kortet, forteller om ordnet økonomi. Kjortelen har Venus’ symbol strødd over seg og Venus er livsnyteren og en planet som vet å sette pris på det gode liv.

Du hadde veldig spennede og fine kort....

Lykke til

Skrevet

Åh tusen tusen takk tussimor. Dette skal jeg skrive av og ta vare på.

Så snille dere er som kan glede oss med svar.

Ble veldig glad og opprømt her no.

takk takk og ha en fin kveld;-)

Skrevet

Bare koslig .

Koslig å være til hjelp......

Bare spør igjen ,hvis du vil ønsker å bli spådd...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...