Gå til innhold

ang utflod,slim....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt ikm i går..ikke kommet...de siste dagene har jeg hatt litt tykk utflod/slim...er blanding mellom blank og eggehvit...er dette ett godt tegn?kan det tyde på at egget har festet seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oy så spennede=) sånn har jeg oxo hatt=) hååper får oss=) men det sies jo at man får tynnere slim hinner da=) har du ikke testet????=D

Skrevet

Hadde el forrige uke og skulle hatt mensen i går...men ikke kommet enda:) tok en test i dag og synest jeg kunne skimte en strek...men uansett så er det litt tidlig å teste, må nok vente til over helgen. men er de siste dagene det er kommet mer slim/utflod...er det seigt hos deg??

Skrevet

jeg hadde el 7-8 april ca=) så jeg har el til uka, men jeg har opplevd at jeg står oppreist å det nærmest bobbler ut av meg, å om jeg tørker meg da så er det seig slim/snørr ette med blangt slim.. (sorry detaljer heheh) men jeg syntes den er litt hvit/gråelig.. på en måte=)

Skrevet

den skjønte jeg ikke....hadde du el i forrige uke??og venter igjen til uka???

Skrevet

en uke til ikm=) hihi skrev litt kronglette ser jeg hehhe=)

Skrevet

uff detaljer eller ikke, men sånn er det jo :) Jeg har opplevd det samm e som du, at det nær mest bobler ut utflod nesten med lyd og... uff.. det kan jo være infeksjon, men det lukter ikke og ser ikke unormalt ut. Bare ubehagelig !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...