vekt81 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei...Ble akkurat nr.11 på innlegget ditt tidligere...uflaks... Men lurte på om du kunne ta en titt nå? Jeg heter Aina født 21.10.81 Jeg har to sønner...en på fem og en på ett til sommeren.. Ønsker en liten en til..Ser du når det evt vil skje..Kjønn? Ser du noe ifht til studier?Søkt på førskolelærer nett/samlingbasert! Jobb?søkt meg ny jobb nå... Noe annet du får opp på meg? Klem Aina... Tusen takk..
Kristine_88 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 til høsten trur jeg du blir gravid med ei jente.. ja, jeg trur du vil begynne å studere. Det vil kreve en del av deg men du vil klare det trur du får en 50% stilling, eller en vikar jobb..
vekt81 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Tusen takk for at du tok tid til meg.. Har vel ikke råd til å gå ned til 50%,men hadde vært morro om du hadde rett i ny jobb... Kan jeg spørre deg om en ting til? Barnehageplass til minsten...Står på venteliste til 1,valget vårt,der hvor storebror går..Ser du om vi vil komme inn der? Eller om vi vil bli fornøyde med familiebhg hsn har kommet inn i?Er så usikker...
vekt81 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 Klarer du å se om jeg vil bli gravid-ikke planlagt...?!Har spiral..men veldig ustabil mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå