Gå til innhold

Har endelig blitt "mean værpemaskin"! ;)

Mo9ca78

Anbefalte innlegg

Etter et år med blodslit kan jeg i alle fall dele med dere at jeg endelig har klart å bli gravid! (Må jo dele det med NOEN)

Var på UL i går, og spesialisten kunne bekrefte at jeg slettes ikke har inbnbilt meg noe som helst: et lite knudder på 10.7 mm med sitt helt eget, bankende hjerte! I følge målene er det 8 uker i dag!

Det har vært noen nervepirrende uker siden plasseringen av fosteret var alfa og omega hva gjaldt sjangsene for overlevelse, men bedre plassering kunne jeg ikke bedt om.

Smertene fra myomer på 10 cm + - er plutselig MYE enklere å tåle nå som vi kanskje kanskje kanskje har noe helt utrolig flott å se frem til i begynnelsen av desember, og selv om jeg har masser av dårlig samvittighet ovenfor jobben etc. siden jeg nå er sykmeldt, får jeg bare tenke at meningen med dette er å gi det lille knudderet best mulig sjangse til å overleve... Dessuten skal jeg vel anse meg som heldig som kan sove på dagen når trøttheten tar over!

Gleder meg sånn til å fortelle det til en som kanskje skal bli storebror, men må vel vente i hvert fall fire uker til for å se om det fremdeles står bra til der inne (han har vært veldig opptatt av dette med søsken i laaang ti nå).

Er det andre her med potensielle storesøsken? Hvor mye tar de del i det som skjer/ hvornår tenker dere å fortelle det? Vil jo skåne ham dersom det ikke går bra også, så klart!

Hadde vært fint å få kontakt med noen andre her inne! :)

*krysser fingerene for at alt går bra!*

Fortsetter under...

Så moro for deg. Og du kjempegrattis.

Har slev en del myomer som skal vekk nå den 21 april. Jeg har og en på ti cm som drepte den spira jeg hadde her ijan/feb. Nå gleder jeg meg også.

Kose deg og ta livet med ro.

Klem fra meg som skal ta ut skilsmisse med alle myomene mine. *Glis*

:) Takk! Håper det årner seg for deg også, og at dem får fjerna alt tullet der inne! Jeg tar livet med ro, skal jeg love deg; etter streng beskjed fra legen min. Det er egentlig veldig greit nå som man "jobber mot no bra"...at det er en vits liksom.

Håper virkelig det årner seg for deg og at operasjonen gikk greit? Dem er jo egentlig veldig greie på gyn.avdelingene rundt omkring; masse forståelsesfulle mennesker er i alle fall min erfaring!

Gi lyd fra deg, da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...