huldra1982 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 www.motherhood.com Her i Norge er det ingenting å få tak i, tragisk spør du meg!!
Nov79 Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Hei, Jeg har bestil fra mortherhood.com. Både bukse, joggbukse og truser. Var veldig fornøyd med klærne:)
gizmona Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 hei. Hadde meg en tur til Oslo. Var da innom en butikk som heter svangerskapet, de har også nettbutikk. Servicen på butikken var helt topp, og masse fine klær. Der var det også mulig å finne klær for de som trenger litt større størrelser. Passet faktisk en dongeri bukse i 46, noe jeg ikke gjør på HM. Eller kjøpte jeg en sort tøy bukse som kan justeres etter som magen vokser i str 50. Så anbefaler på det varmeste den butikken.
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 måtte du betale mye i toll ???
kropp Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Merket boob, er store i strene. Jeg bruker bukser i str 54 og i boob måtte jeg ha 50 og den er stor!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Fant faktisk en flott tunika på Vero Moda i går, den var virkelig deilig, A-fasong, i bomullscrepe, str xl, kunne sikkert få plass til både meg og sambo i den:) Den var lang så den kan fint brukes med en tights til. Luftig og god, ingen ting som strammer noen steder! Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle finne noe som passet der siden jeg aldri gjør det ellers... Hilsen ei som nå veier 100 og er 160 på sokkelesten og 7 mnd på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå