Gå til innhold

Flere som skal teste lørdag eller søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå syns jeg dagene går utrolig sakte her. Burde vente til hvertfall søndag morgen tror jeg, og da skal jeg innfinne meg med det svaret jeg får- og at det er riktig. (Sa det samme til meg selv før denne uka her men testet jammen meg på mandag.. og onsdag.. og i dag.. JA JEG ER HÅPLØS! :P)

Flere som skal teste til helga? Hadde vært artig å følge med på flere enn bare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant ikke tanta kommer så skal jeg teste på søndag

Skrevet

Jeg har ikm 22-23 april...

Å jeg testa går jeg...hehe:) den var jo selvfølgelig negativ...

Kjøpte inn en ny test i dag, som jeg skal prøve å vente med å ta til Søndag iallefall...meeen kan hende jeg kommer til å gi etter å teste før søndag..hehe:)

Ikke bare bare å gå å vente...den her ventetia er grusom, og jeg får ikke dagene til å gå fort nok liksom:(

Skrevet

Jeg vet ikke helt..

Har som Drømmejenta IKM 22.april, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.. Er vel bare bortkastede tester/penger, men det er den tolmodigheten.... Sukk...

Virker som det er mange med ikm rundt denne tida...?

Hater denne ventingen, enten venter jeg på EL, mensen eller at mensen skal bli ferdig...... :(

Skrevet

Jeg har også IKM senest 22... tror jeg da... Men klarernesten ikke vente. Men vet jo det er svært små sjangser for att det skal klaffe på første forsøk. Men har ett lite håp da det sist klaffet mens jeg gikk på p-piller...

Teste søndag morgen kanskje...

Lykke til, håper på positive resultater :)

Skrevet

hei og hå!

IKM mandag jeg og kommer nok til å teste en av di dagene ja - ja kanskje begge - har mange tester i skapet og da blir det fort att man taster. tok en i dag tidlig og jeg - seff negativ:( blir jo sååå skuffa,MEN tester nok likevel de nærmeste dagene. klarer OVERHODE ikke å vente!! er såååå gira nå ja.

Tvitvi. blir spennende dager fremover ja!!

Skrevet

Jeg testa idag jeg...pleier ga mensen skikkelig regelmessig...og har gått to dager over...men den var negativ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...