lotta79 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Sitter å venter...har tatt blodprøve og skal få svar i morgon.. Dette er mitt første fryseforsøk og i dag er det 14 dager siden insetting.. Har stikkingar i magen..er redd..Kan det vera mensen?? Eller har ein slike stikkingar når ein er gravid??? Redd og usikker
Sarah70-har 2 gull Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Farlig tror jeg ikke det er. Det kan være egg som fester seg, og det kan være mensen. Å ikke ha fått mensen er alltid et godt tegn! Håper du får det svaret du ønsker deg på blodprøven :-)
Tellefanten Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Stikkinger i er magen kan være et veldig godt tegn, men det er veldig forskjellig fra person til person. Har hatt masse stikkinger etter at jeg ble gravid. Kjempe positiv at du har kommet deg til rd 14. Hvis du ikke orker å vente på bp svar så kan du jo ta en hjemme test. Har du ellers noen andre symptomer?
lotta79 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Eg har vert kvalm,men tenker at det er litt psykisk og.. Og ganske trøytt men er nok litt redd for å tru at det faktisk kan lukkast. Dette stikkinga har vert rar, den er på den eine siden,på venstre side og eg har haddt de nesten heile dagen..Har ikke hjemme test, så eg må nok vente til i måren... altfor lenge å vente..
melina, glad mamma Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Stikkinger i magen har alltid betydd gravid hos meg. Denne gangen stakk det masse i høyre side, og på UL så vi at de hadde festet seg der. Håper det betyr det samme for deg. Blir spennende å få vite resultatet i morgen. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå