Gå til innhold

monca 84:), kan du se hit litt;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg:)

Du spådde meg for noen mnd siden, og fortalte meg da at april var en god mnd for meg å bli gravid....og nå er jeg spent altså.....vi har jobbet bra i påsken for at det skal klaffe ihvertfall:):).

Ifølge syklus er jeg nå på dag 19 fra 1 mensdag. Har denne mnd ikke testet etter eggløsning, tenkte at det kunne være greit å slappe av og ikke tenke så mye på det.

Min fødselsdato er 030775.

Hvordan går det med deg da, har jo lest litt her inne på bli gravid, at du har en spennende tid forran deg du også?

Så bra at du endelig sluttet å blø;)!

Håper du er gravid altså:)

Tusen takk om du tar deg tid til å kikke på meg:)

Hilsen Monica

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei min navnsøster=) Hyggelig og høre fra deg...

Jeg har god følse for deg ja.. Om ikke denne pp så neste pp... Men jeg trur nok det var godt for dere og komme dere bort i ferien=) Kjempe spennende! *krysser alt jeg har for dere..*

Ja her venter jeg i spenning på resultatet.. Etter 11.5 uker sluttet blødningene, himmel det var deilig! Men fordi det tar så inmari lang tid mellom gangen vi får prøvd blir det jo ekstra spennende nå da... men ut i fra symptomer er jeg mye uvell.. Men det kan være inbildning.. Jeg vet ikke når ikm er, kan være i morgen, jeg kan være over... skulle teste på morgen urin i dag, men glemte det fordi jeg måtte sååå inmari på do.. hehe

klemklem

Skrevet

å så kos at du har en bra følelse;);)! Og så kjapp til å svare:):)

Ja det var virkelig godt med ferie skal jeg si deg:)

Det er ikke enkelt når man må pendle mellom to byer for å treffes, da blir prøvingen litt utfordrende. Men det slapp vi å tenke på i ferien:)

Skjønner veldig godt at prøvingen deres blir utfordrende når du har blødd såppas mye og lenge som du har gjort. Føler virkelig med deg altså!

Men det lover godt for deg denne pp da, veldig spennende at du har sånne symptomer;), det kan jo love bra det da:).

Krysser virkelig alt for deg altså!!

Det er litt tidlig enda med symptomer her i gården, men idag har det vært litt murring i nedre del av magen, er jo enda ca 9 dager til IKM.

Syns det er så lenge å vente!! Litt utålmodig av meg etter ca 1,5 år med prøving....

Lykke til da Monica:)!!!

Klem fra Monica, hehe;)!!

Skrevet

Hehe..

Er rask, har ikke noe liv vøtt. nei da.. sitter hjemme og skriver bachelor oppgave.. så sitter jo på datan=)

Uff jeg kjenner så inmari godt til frustrasjonen din! Har prøvd snart 1.5år selv.. startet jan 08... Utrolig dritt at ting tar sånn tid.. Vi vil ha baby NÅ!

Har du vært til utredning? Jeg har startet utredning nå jeg da, skal til spesialist gyn på Ahus den 20Mai.. Så jeg er uansett ett skritt nærmere babyen min...

Kjøpe en kosebamse/spilledåse som jeg har siklet på lenge..I går klarte jeg ikke la være, så babyens første bamse er kjøpt inn.. hihi

klem

Skrevet

Hehe;), har ikke noe liv jeg heller!, neida, det er rolig på jobb så da frekventerer jeg inne her sånn innimellom.helt enig med deg at det er noe dritt at ting tar sånn tid ja!! Er jo litt gamlere enn deg også jeg da, så her skulle ting helst ha skjedd for lenge siden. Har så vidt vært inne på ultralyd av underlivet, og der så alt fint ut, men jeg har ikke levert hormonprøver enda, er litt skummelt dette syns jeg, og håper at det klaffer før jeg rekker å ta disse. Har drevet med eltesting og fått fine utslag, og har stabile sykluser på rundt 28 dager. Har også en mistanke at svømmerne til min kjære ikke er helt toppers, i og med at han er MYE gamlere enn meg(hele 23 år mellom oss).....huff ikke noen go kombinasjon kanskje.....Han har sagt at han skal teste seg hvis det ikke skjer noe denne pp.... håper selvsagt at det i det minste er liv der nede;);). Han har to voksne barn fra før, så det har funket en gang i tiden....hehe!! Vet du ikke vil se etter sånne ting, men føler du noe på dette så si gjerne ifra;).

så artig at du har begynt å kjøpe litt småtteri da!, det er vanskelig å la være med så mye fine ting til babyer altså;)

Har en niese som jeg skjemmer bort til støtt og stadig:)

Lykke til med oppgaven din da, og tusen takk for at du tar deg tid til å se på meg, er veldig takknemlig for det altså.

stor klem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...