Gå til innhold

Mistet prinsen vår 3. april 2009

Cmoi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg...

Noen ganger er livet så forferdelig urettferdig og vondt, dette var veldig trist å lese. Jeg håper dere finner styrken, håpet og gleden igjen slik at livet ikke preges for alltid av at deres lille prins gikk bort.

Takk for at du midt i din egen smerte har stort nok hjerte til å gi håp og ønskesendinger til oss andre.

En stor klem fra meg

Jeg finner ikke ord for denne tragedien! Er helt i sjokk etter å ha lest hva du skriver.

Stakkars stakkars dere, jeg håper inderlig dere finner noe som kan få dere gjennom de neste uker og måneder og kanskje tilogmed år.

Det er en ufattelig sorg som har rammet dere.

Jeg ønsker deg alt godt fremover, og håper du kommer styrket ut på andre siden - en gang!

Stor klem fra meg

Annonse

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ord blir fattige..................................................ta vare på hverandre i sorgen............................................................ tenker på dere ..............................................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...