Gå til innhold

Bli alenemor?;(

snart en liten en?

Anbefalte innlegg

Huff. Må bare syte å klage litt...

Har prøvd å få barn i 3 år,å nå er jeg endelig gravid. Problemet er at barnefar plutselig har snudd på flisa. Synes han har nok med de 3 barna han har med sin ex...

Jeg føler nå at jeg har valget mellom han og barnet.

Elsker virkelig barnefar, men er nå i tvil... Tror ikke jeg har hjerte til å ta abort når det endelig har klaffet. Noen som har vært/er i samme situasjon?

Vet ikke om han stiller opp om jeg beholder. Nå begynner tiden å renne ut. Straks 10 uker på vei.

Er det verdt det å bli alenemor?

Fortsetter under...

å herregud, hvis han ombestemmer seg etter at dere har prövd i 3 år, fordi HAN har nok med de 3 barna han har fra för... skjönner han ikke at det er andre enn hans behov her ? åh jeg er hormonell nå assa, men er drittlei egoistiske mannfolk... hvis dette er noe du har drömt om og dere har prövd på i 3 ÅR synes jeg ikke du skal ta abort fordi han nå har snudd sin jævla flis, sorry språkbruken... maken, blir bare så irritert... tenk på hvordan du vil få det med at du tok abort, hvis du aldri får sjangsen til å bære frem et barn igjen.. jeg synes iallefall du skal tenke deg VELDIG godt om. for din egen del.

var på UL i går. barnefaren var selvsagt ikke der. hadde med meg en kompis.

det jeg kan love deg er at ord ikke kan forklare følelsen du får når du for første gang ser barnet. jeg er bare 13 uker på vei. legen sa : men barnet er ikke så veldig søt ennå. det jeg så var det vakreste jeg har sett i hele mitt liv. ingen mann er verdt så mye for meg at jeg skulle gi slipp på henne (legen tror det blir jente) :P

bare det å høre hjertelyden fikk hjerte mitt til smelte. nå virker alt annet i verden så lite i forhold til min lille engel. heldigvis kan jeg si at jeg kan få meg hvem mann jeg vil, men mister jeg henne, er hun borte for godt.

Er bare såååå ladet av følelser her. kan ikke tro at kvinner i norge tenker på abort engang, når jeg har sett hva mødre i andre land går gjennom for å holde sine barn i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...