Gå til innhold

bugaboo? noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjøpt eller har erfaring med denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare brukt den til jente på 1år, altså bare sportsdelen. Er veldig fornøyd! Syns snuppa både sitter og ligger godt i den, rompa sklir ikke frem som den gjør i andre vogner jeg har hatt når hun sitter. er lett å ta av sportsdelen og den kan brukes som sete/stol. D små hjulene har veldig god fjæring så blir ikke liggende å riste (var litt redd for d før jeg prøvde den i ulent terreng) Eneste som er LITT dumt er at om veien heller nedover vil vognen svinge den veien (men kan jo låse hjulene), den er og lett å kjøre så d er jo ikke tungt alikevel. En ting til er at den var litt vanskelig å slå opp og ned før jeg fikk teken på d, men nå er d ingen sak ;o) Men er nok ikke dn beste terrengvognen, mn om man har vinter/terrenghjulene er d nok bedre!

Alt i alt veldig fornøyd, men kommer jo også ann på hva man er ute etter i en vogn ;o)

Skrevet

Har den og er veldig fornøyd. Vogna har så mange flotte funksjoner og vårt barn på snart 20 mnd. trives veldig godt i den (og har fremdeles godt med plass), det er den vogna vi har som han sover lengst og best i.

Bagen er blant de største på markedet og det er en lett vogn. Lett å legge sammen og slå opp, når man først har skjønt hvordan det gjøres. Tar liten plass sammenlagt.

På mye snø og terreng vil jeg anbefale vinterhjul, men på brøyta, snøbelagte veier, greier man seg fint med de små hjulene.

Elsker Bugabooen vår :)

Anbefales med mindre du har en veldig tradisjonell forventning og oppfatning om hvordan en barnevogn skal være :)

Skrevet

Enten elsker man denne vogna ellers så liker man den ikke. jeg har den og er vel ikke så veldig fornøyd. Syns den har mange fine ting som nevnt over her, men det negative er større enn det positive for min del.

Den er litt spinkel i understellet, noe som gjør at den feks ikke tåler så store belastninger før hele understellet blir skjevt. Den er rett og slett vond å trille pga at det ikke er noe vinkel på håndtaket og den er stiv, ikke noe byssing av babysen.

De små hjulene foran er virkelig helt håpløse og setter seg fast overalt, holdt på å tryne da jeg kom på grus, vogna bråbremset. Kalesjen er rar, og lange barn kræsjer opp i den ganske kjapt. Kurven under er vanskelig tilgjengelig når man har bagdelen på. Den er vond på langturer og heller enten den ene eller den andre veien. helt håpløs å trille med en hånd, man må sette den sammen i to operasjoner så litt tungvindt.

Men som sagt, mye positivt også, men syns det er viktig å være klar over at dette overhode ikke er noen ideell vogn til norske forhold... Ville ikke kjøpt den igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...