Kristine_88 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 jeg var gravid i januar... og mistet i februar... jeg har ikke hatt stabil syklus etter det....har hatt mensen i hytt og pine for å si det sånn... men nå tror jeg at mensen skal komme til helga eller neste helg, eller jeg håper den ikke kommer... tihi;) du får ikke opp hvilkem månde jeg føder i da?? hjertelig takk for at du tok deg tid:) jeg kan godt spå igjen om du øsnker det? ... mhm..jeg følte du hadde vært gravid... men jeg trur det vil stabilisere seg denne mensen din først.. det er vel lurt også vil jeg tru.. jeg trur du kan bli gravid nesten når som helst for jeg føler du er så fruktbar. jeg føler du vil få et barn til rundt februar til neste år.. ja, jeg vil gjerne at du ser på meg.. jeg lurer på om jeg og en som heter per erik kommer til å bli et par.. jeg f. 290588 han f. 160381 og om vi får barn sammen? klem
*SmurfeMamma* Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 februar er fin mnd, så håper du har rett... jeg fikk skikkelig posetiv el-test om søndag:) første ang en el-test har blitt så overbevisende posetiv for meg... moro:) der var test streken dobbelt så sterk som kontrollstreken, så jeg har nok vært i en fruktbar periode nå... men vi lurer litt på om mins smaboer kan ha litt drålig svømmere...:S jeg føler barn rundt deg 3 barn... og jeg tror faktisk ikke det er så altfor lenge til du får ditt første barn... jeg tror dette vil være med en mann som er en del eldre enn deg... så det kan tyde på at det er denne per erik... jeg tror dere vil få et fint familieliv, og de to første barna vil komme tett. mens det trendje nok vil komme noen år etter nr 2... føler dere vil bo i et hus sammen på landet?? føler masse ro og stabilitet rundt deg... jeg føler du holder på med noe innen helse også?? at du enten er i utdanning eller akkurat ferdig? får så omsorgsperson rundt deg, sykepleier, hjelpepleier eller vernepleier...??? er jeg helt på viddene her?
Kristine_88 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 ånei, du er absolutt ikke på viddene.. meg jeg er ikke i utdanning..men jeg er innlagt pga psykose, er blitt friskere nå og her er det sykepleiere, hjelpepleiere osv hver dag det er fler som har sagt 3 barn på meg..to tette og en litt senere... så begynner virkelig å tru på det der gitt =P hehe...det er moro... får du inn at det er per erik? har denne fyren noen barn i fra før da, han jeg vil få barn sammen med? jeg håper det er per erik for han er så snill og go...han har jobba med barn i 10 år... men du skriver en del år eldre enn meg...hmm... håper som sagt det er per erik =P hehe... kan du se noe mer om meg og han? jeg håper du blir gravid snart..jeg trur du blir det snart også..hehe.. du virker også som en sprudlene kvinne du elsker å være mamma får jeg opp.(men hvem gjør ikke det).. du er generellt glad i barn føler jeg...
*SmurfeMamma* Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 jeg får iallefall opp en som er en del eldre enn deg, det kan kanskje føles ut som om han har barn fra før ja...jeg får ikke inn noe navn, så om det er per erik vet jeg ikke... men han er iallefall veldig snill virker deg som, og han vil ta godt vare på deg!! jeg føler du og denne mannen setter ganske fort igang med å prøve å få barn.. jeg føler du blit en god husmor, og at dere vil få det godt sammen. Føler kanskje dere vil være litt mye inne/hjemme.. ikke sånn super sosiale liksom??.... stemmer at jeg er ei sprudlende jente.... er stort sett glad og fornøyd:) håper veldig på en søster eller bror til sønnen vår nå han trenger noen å dele oppmerksomheten med... hehe;=)
Kristine_88 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 okey... per erik har ikke barn ifra før... hmm... eller om det er john f. 7des1973, eller kenneth 9april 1973, eller om det er thomas f 24april1980? er det noen av disse jeg får barn med? er litt gira på detta =P nei, jeg er ikke sånn super sosial nei...
*SmurfeMamma* Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 ummidelbart føler jeg da john... men styrer du med 4 stk på en gang?? jeg får liksom opp kun en mann jeg da... hmmm... er det en av de som driver med hester? får liksom opp noe heste greier rundt deg.. kanskje du selv driver med hester??
Kristine_88 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2009 nei, driver ikke med alle de =P driver ikke med noen av de egentlig.. men er an av de spåere her inne som sa at jeg ville bli sammen med en som jeg kjente fra før... derfor ramsa jeg opp de jeg selv trudde det kunne være.. jeg driver ikke med hest selv, men john har gjort det trur jeg...ellers bor jo han på en gård også da...men der er det ingen dyr nå... men her jeg er for tiden er det en del hester, så jeg ser og hører hestene hver dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå