Mille83 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Okay, for å gjøre en lang historie kort (litt kortere iallefall) ;P Har tatt dobbel pergokur denne syklusen. Er på dag 29 idag. Dag 13 var jeg inne på sykehuset i porsgrunn for å ta innvendig UL, der så legen 3 eggposer - 1 liten og 2 store modne. Han sa at jeg nok ville ha EL i løpet av de neste dagene. På dag 14 testet jeg positivt med EL test :-) Så legen hadde iallefall rett! Har vært litt sånn rar i kroppen fra 9 DPO, og fikk plutselig for meg at jeg skulle ta en EL test 12 DPO (dum som jeg var) Og den ble veldig positiv! Litt senere på dagen valgte jeg å ta enda en, bare for å se om det kanskje var noe feil med den første - men den ble jaggu positiv den også! Hva skjer liksom?? Siden jeg har lest om dere som har hatt positiv EL test og vært gravide valgte jeg å bruke CBD'n jeg hadde liggende i skapet med morgen urin 13 DPO. IKKE GRAVID :-( Snufs, snufs... men med samme urin fikk jeg nok en positiv EL test! Hva er dette her?? Er det pergoen som lager falske positive EL tester? Er det fordi jeg har PCO de blir positive nå ved IKM? Er det noen som skjønner noe av dette her?? IKM idag, og ingen tegn til noe som helst jo....
*Ønskergjerne* Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 kan dessverre ikke svare deg men veldig spent på utfallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå