Gå til innhold

Sykkelvogn - noen som kan anbefale noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter sykkelvogn til frøkna. Kommer til å bli brukt flittig frem og tilbake til barnehagen itilegg til at vi håper å kunne bruke den på litt lengere turer om sommeren. Hvilke erfaringer har dere???

Og finnes det noen der man kan legge ryggen litt ned sånn at de sitter bedre når de sover???

Skrevet

dytter litt jeg :)

Skrevet

www.winther-bikes.dk

Jeg har den som heter dolphin, den kan man senke ryggen til "hvilestilling" på.

Kjøpte brukt på finn.no jeg da ;o)

Skrevet

Hm...ser at siden ikke finnes lenger (?), men prøv www.abckids.dk , der finnes det flere forskjellige leverandører

Skrevet

Der var det mange fine. vet du om noen som forhandler disse i Norge??? Var i et par sportsbutikker i dag men de jeg pratet med hadde virkelig ikke peiling...

Skrevet

jeg lurer også litt, vil gjerne se de i sportsbutikk ikke på nettet, tenkte jeg skulle sette ungene i den slik at jeg ser at det er plass og de sitter godt. Litt greit å høre her inne så slipper jeg å renne rundt med ungene i alle butikkene.

Skrevet

Dytter denne, lurer også.

Her er det aktuelt med sykkelvogn som trilles som en vogn ved levering i barnehagen og som sykles av meg tilbake. Dvs det må være enkelt å endre fra vogn til sykkel.

Og perfekt om den også kan brukes til dagsoving i barnehagen. Kanskje for mange ønsker???

Skrevet

Har ikke sett noen sykkelvogn hvor man kan legge ryggen i soveposisjon, det er mer hvilestilling på de jeg har sett.

American Eagle

Croozer

Nordic Cab

Winther Dolphin

Google' "bike trolley", "sykkelvogn", "sykkelhenger" osv., og se hva du får :o)

Skrevet

Googlet litt og den norske modellen Nordic Cab har full liggestilling og er lett og endre fra vogn til sykkelvogn.

Virker som veldig bra kvalitet som også gjenspeiles i prisen kr 4700.

Lite av den på bruktmarkedet da jeg tror de begynte produksjonen i 2007.

Kan også gjøres om til pulk.

Den fikk jeg lyst på! Stiv pris, men trolig enkel å selge brukt senere.

Skrevet

Jeg har også sett på denne... også har jeg sett på ulike Chariot modeller, men de er jo enda dyrere :P uff er så alt for flink til å finne frem til de dyreste modellene :P

Pulk kjøpte vi til jul, den klassiske fjellpulken er vi super fornøyd med :)

Men er det noen her inne som leser dette og har en og selge så skrik ut :P både Chariot og Nordic Cab er aktuelle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...