Gå til innhold

Må nesten advare litt mot EAS diet caspules.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en skikkelig dårlig reaksjon på disse. I begynnelsen tok jeg bare 1 x 2 (vanlig dose er 3 x 2), begynte å føle meg svimmel og fikk hodepine samme dag. Sørget for at jeg drakk mye vann, men det hjalp ikke. Økte dosen til 2 x 2 og ble da skikkelig dårlig. Ble kvalm, fikk kraftig hodepine, svimmel og generelt så uvel at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg kaldsvettet og varmsvettet omhverandre. Fortsatte i et par dager til fordi jeg ikke la 2 og 2 sammen, skjønte ikke at det var disse kasplene sin feil.

Sier ikke at alle får en sånn reaksjon, men hvis du vil prøve de så vær obs. På baksiden står det hva slags mennesker som burde holde seg unna de, men jeg eller familien har ikke noen av disse problemene så regnet med at det var trygt.

Har kjøpt energi-piller før ( i Sverige) som anses å være veldig kraftige men reagerte ikke på de (annet enn syk energi da).

I går ble jeg skikkelig redd fordi jeg ble så dårlig. Tok ikke 2. dosen i går og har ikke tatt noen i dag så nå føler jeg meg bedre.

Fortsetter under...

Dette er kapsler som skal øke forbrenningen og øke energi-nivået.

Jeg kjøpte de i Norge, kjøpte av en norsk nettside. Finnes noen helsekost-butikker som selger de også, bl.annet på Sandvika storsenter.

Som sagt så er det nok ikke alle som reagerer sånn. Jeg kjøpte de fordi jeg leste om positiv virkning på en annen bruker her. Sliter med så sykt lite energi så tenkte jeg kunne prøve, men må si at det skremmer meg at jeg ble så dårlig av de. Nå har jeg ikke tatt de siden onsdags morgen så nå føler jeg meg bra igjen : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...