Gå til innhold

liten "klump" jeg trodde var kvise, men blir ikke borte...fylt med blod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg sånn...er ikke vond men sjenerende, hva kan det være og hvordan bli kvitt den??

Skrevet

Fettkul? Kan opereres bort, men skader ikke om den er der.

Lite trolig det er blod, for det hadde kroppen ordnet fort. Som blåmerker.

Skrevet

og nå virker det søren meg som det dukker opp en til....:(

Skrevet

Den er ihvertfall litt mørk, og under huden...ikke som noen føflekk heller liksom...skjerer bort blir det vel arr isedet da....

Skrevet

Sånn har jeg og, er nok et sprengt blodkar... Tror hudpleier kan fjerne dem, vet ikke om leger gjør det siden det bare er en skjønnhetsgreie.

Skrevet

Jeg gikk kjempelenge med en kul på haka jeg trodde far en fettkul, men siden den var mørk blei jeg usikker på om det kanskje var en føflekk!

Etter mange mnd, kanskje ett år pirka jeg litt i den og oppdaget at det var noe inni der som ville ut, det kom en skikkelig hard orm, og husker enda den nydelig følelsen av å bli kvitt den stygge greia :D

Er vanskelig å si hva du har siden jeg ikke kan se det, men altså er min erfaring at det kan være talg eller hva det nå er som kapsler seg og blir lenge i huden, men at det går an å få det ut på egenhånd!

Skrevet

Ikke for å skremme men jeg la inn ett innlegg om føflekker her om dagen og jeg leste på noen av linkene jeg fikk og der sto det at slikt som du nevner kunne være en form for kreft... kul, og som lett begynner å blød. Var en type hudkreft.

Søk på hudkreft åå les... ikke for å skremme, men for at du skal sjekke det ut og ikke ta det for gitt at det er ingenting galt! Viktig å sjekke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...