Gå til innhold

Phil&Teds - Vibe eller Sport??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe en Phil&Teds som søskenvogn, men regner med at den også skal brukes som singelvogn. Storesøster er 2 år og lillebror 1 mnd...

Hvilken vogn av disse egner seg best som søskenvogn og hvilken er best som singelvogn? Noen som vet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les brukererfaringer på barnevognguiden.no Jeg var ikke imponert over Vibe, og har skrevet en utførlig brukererfaring der... synes absolutt ikke den var verdt prisen, men nå troro jeg det er fler som har oppdaget nettop det, og du kan få veldig lite brukte vogner på finn.no

Skrevet

Ja, har lest på barnevognguiden. Synes bare Vibe får så utrolig mye skryt, men jeg synes faktisk Sport er finere å se på. Men det er nok mange uenig i. Skal uansett sjekke Finn.no

Skrevet

tror kidsandcare.no har de beste prisene i Norge i hvert fall :-) Ellers kan det lønne seg å bestille Vibe fra england eller USA hvis det blir den modellen du ønsker. vil bare si at søskensetet på Vibe har så dum bøyle bak at toåringen din ikke kommer til å sitte bekvemt i den, og minstemann kanskje bare til han er rundt halv-året..

Skrevet

Har hatt sport. Likte den ikke helt fordi den ikke er noe god å trille. Synes den er tung å trille, og manøvrere, selv om man har nok luft i dekkene osv.

Ellers er sporten stilig utseendemessig. Den har lang rygg, og stor handlekurv. Og den er vanvittig stødig og stabil!!

Jeg likte ikke søskensetet til sport fordi den har en ramme rundt, som større barn vil få i bakhodet om man skal bruke hvilestillingen, resultatet blir at hvilestillingen ikke kan brukes.

Jeg valgte å ikke bruke denne som søskenvogn, og kjøpte istedet et OTH/MB søskenvogn (24 mnd i mellom barna).

Det dumme med P&T vognene som søskenvogner er at barna ikke kan ligge samtidig i vogna. Ellers er løsningen flott.

Om jeg skulle valgt en av de to vognene igjen, måtte det blitt en Vibe, har ikke hatt den før, men det virker som den er mer romslig, og har en annen komfort i søskenssetet, pluss at man visstnok kan bruke hardbag til den.

Vet mange sier p&t er flott om man skal ha det ene barnet i barnehage.

Skrevet

Ramma på søskensetet til Vibe er IKKE noe bedre, det er en enda bredere ramme rundt som barnet får i bakhodet, så hvilestillingen kan ikke brukes her heller etter at barnet er lenger enn ca 70 cm.... Skjønner ikke hva de har tenkt på. Ikke er den spes smidig å trille heller, men romslig og god i ryggen er den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...