to-søte-små Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg vil så gjerne vite kjønn, men de så ikke det på ultralyd. Noen som vil spå meg? Hvor mange barn får jeg totalt, og hvilke kjønn? Jeg 28.10.81 Han 19.05.76 Håper noen vil ta seg tid!!
Gjest Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Heisann... Jeg fikk opp jente på deg nå.....Tror dere får 2 barn .Men nå er det nok ei lita prinsesse imagen din..Seinere får dere en gutt... Har dere snakka om bryllup??Hvis dere ikke er gift,så kommer det bryllupsplanlegging snart...... Lykke til.. sitter på sin trone og utstråler det feminine. Hun har Venus som sitt symbol. Venus er feminin, Venus er KVINNEN på himmelen. Keiserinnen er, i seg selv, Moder Jord. Ofte varsler hun om et bryllup eller en fødsel. Hun er Kvinnen og hun er Moderen på den jordiske måten, slik Yppersteprestinnen er Den Åndelige Moder. Rundt Keiserinnen er det frodig og fruktbart. Hennes tall er tre, tallet som kan være et symbol på den fruktbarhet som kommer ut av et forhold: barnet. Keiserinnen er som Venus, Den Glade Deleren. Hun deler gjerne med deg! Er du Keiserinnen er du den som gladelig deler av din fruktbarhets overflod
to-søte-små Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Takk for at du ville spå meg tussimor! Det her blir spennende.... Vi har en gutt fra før, så da kanskje det er jenta som kommer ja! Hadde sett for meg at vi skulle ha 3 barn, men det kan jo være vi blir fornøyde med to! Bryllup ja...der sa du noe! Vi har vært forlovet i over 3 år...jeg har hintet en stund om et bryllup, så kanskje han går med planer som jeg ikke vet om! Kan du se noe om jobbsituasjonen min forandrer seg om en stund? Er det kort du bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå