Gå til innhold

Eurodiett


oleanna2005

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Hei!

 

Jeg har ikke prøvd det, men svigermor har. Det må klareres med lege, og det er fedonklinikkene som følger opp dette. Man må til kontroller, og man får konsultasjoner pr mail og telefon.

Svigermor har gått ned nærmere 30 kg, så det har funket på henne, og "alle andre" hun har vært i kontakt med.

Man får det på "resept", og det koster vel sånn i snitt 25-30 kr dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer som bare det! Jeg var akkurat godt i gang med dette opplegget da jeg oppdaget til min store overraskelse at jeg var gravid igjen.... Måtte dermed gi meg. Har masse produkter å selge dersom det er av interesse. det koster 120 kroner for 1 pakke med 5 produkter. Kjenner også flere andre som har gått på eurodiet og alle har hatt store vekt tap.

Gi meg et vink hvis det er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Bare for å blande meg litt, så er det ikke veldig sjakktrekk å selge disse produktene. Det krever ganske så streng oppfølgning.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er disse 5 produktene? Jeg trenger å slanke meg. Og syntes det er vanskelig. Kanskje dette kunne vært noe for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

C&MA, nå skal jeg kjefte litt på deg! ;o) Du får ikke lov å begynne på eurodiett!! :o) Det er litt som å kjøpe reductil på nett, og ikke bli fulgt opp! Det er KUN fedon-klinikkene som gjør dette, og det er det en grunn til.

 

MEN, jeg syns heller at du og jeg skal begynne på ketolyse, ja!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, takk for litt kjeft Palmesus :)

 

Jeg vet ikke om ketolys er noe for meg. Jeg spiser ikke kjøtt. Og det er vel en del kjøtt i denne dietten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.

Jeg er helt enig med de andre som skriver at Eurodiet et er opplegg som man skal følge i samråd med lege (Dr lindbergs klinikk). Og det er et program som er myntet på de som skal gå ned ganske mye i vekt.

Du kan gå inn på www.eurodiet.no og lese mer om hva det går ut på. Her kan du sikkert finne mer om de 4 fasene samt produktene. Finnes mange forskjellige produkter, fra supper, omeletter, barer, brownie, sjokofrokostblanding osv. Men hvis du finner ut at det er et opplegg som passer for deg, og du får GO fra legen - så kan du få kjøpe de produktene jeg har billigere enn om du handler de fra Eurodiet. Så da kan du si fra hvis det blir aktuelt. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Haha, bare hyggelig liksom? :o) Hihi

 

Jo, det er kjøtt, for å få i seg nok proteiner. Jeg har så smått begynt en lettere lavkarbo-variant idag, og startet dagen med en proteinshake! Haha :o)

 

Er som gravid her sier, myntet på de som skal ned mye. Mellom 15 og 50 kg må du ha i overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...