Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Vi har fått tilbud om barnehageplass, men er nå litt redd for at bydelen av en eller annen grunn ikke skal motta svarslippen på at vi takker -ja. Har noen opplevd at kommunen ikke har fått svarslippen dere sendte? Jeg er nå sikkert litt for engstelig, men siden det ikke er flust om barnehageplasser, samt opplevde at bydelen en gang ikke svarte på et klagebrev vi sendte (kanskje kommet på avveie?), så begynner jeg å tenke.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 "flust om barnehageplasser": mener: få barnehageplasser og/eller mange søkere. HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Hei Jeg skjønner problemet ditt. Jeg ville tenkt det samme selv. Så hvis vi får tilbud om plass, vil jeg sende svarslippen tilbake per post, og ringe noen dager senere til bydelen og sjekke at de virkelig har fått registrert svaret mitt. Alternativ kan du møte opp personlig og levere den, men det er vel strengt tatt ikke nødvendig. Gratulerer med plass forresten:-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Takk for svar. Vi hadde time på helsestasjonen i dag, som er i samme bygg som bydelsadministrasjonen, og da prøvde jeg samtidig å sjekke om bydelen hadde fått svarslippen, men hun på forværelse ville ikke hjelpe meg. Men jeg skal ta en telefon og be om å få snakke med en saksbehandler. Det er jo en så viktig sak. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå