Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Enten om en edderkopp eller en mauer. Noen som vet teksten? Vet hun har et dikt om maueren men er det musikk til denne?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Mauren Liten? Jeg? Langtifra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øverst til nederst. Er du større enn deg selv kanskje?
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Hun har en sang som heter:" Så rart!" Det ene verset om edderkoppen er slik: "Så rart å være edderkopp, med nøste i sin egen kropp og spinne alle dager. Men hvordan kan man gjemme på, så mang en kilometer tråd i slik en liten mage?" Også er det videre og flaggermusen. Jeg vet ikke om det er melodi til diktet om Maueren.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Så rart å være flaggermus, og flakse ifra hus til hus og gå til sengs i trærne. Men er det noen som forstår, hvordan man kan få sove når man henger etter tærne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå