monca*84*j12 Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Så du var her inne=) Går det bra med deg? Vell overstått eggløsning.. Bare den evig lange ventingen igjen nå da... hehe.. Forresten var det kjempe bra at alt var bra med mannen din, men jeg var ikke videre bekymret.. hehe... feelingen ju know.. Her er alt bra, ikke noe mensen enda heller.. Men negative tester.. Tenkte og teste på morgen urin i morgen.. Blir den helt hvit, tenker jeg håpet er ute.. Så dagene her går bare med til og vente.. Vente på mensen, og venter på vovven! klemklem
*SmurfeMamma* Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 hei ja:) nå er det venting her igjen ja.. kjedelig, men det må jo gjøres det også.. har du no feelings på meg nå?? jeg er såå sikker på du er gravid jeg asså... men jeg jobbet sammen med ei klarsynt dame om tirsdag, og jeg fikk henne til å kikke på deg, og hun sa at hun trodde det ville ta litt tid for dere, at du kanskje fikk noe hjelp på et vis, mulig pergo el. lignende... jeg vet ikke hvor treffsikker hun er, for kjenner henne ikke noe særlig.. hun sa jeg ville få tvillinger, en gutt og en jente... så vi får satse på at hun tar feil... jeg vil ikke ha tvillinger.. hehe;) ja jeg er utrolig glad for at det gikk bra med T ... ble litt rolig når du trodde det gikk bra også når får dere hunden da? kan tenke meg du gleder deg ja!! kjempe moro med hund:) klem c",)",)
monca*84*j12 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 Jeg trur du er gravid hvert øyeblikk jeg altså... Håper jo du har rett da, og at det endelig er min tur.. Kan jo hende hun har rett hun synske, men at hun får opp hele prosessen.. Vi har jo prøvd en stund ja.. hehe... Håper det er slik.. Ellers skal jeg jo til gyn 20Mai da.. så da får jeg vel pergo tenker jeg... Er jo ikke såå lenge til liksom.. Skjønner du ikke vil ha tvillinger, det vil ikke jeg heller.. Ja det var bra.. Godt jeg har en beroligende effekt da.. hehe.. Vi får Laika på Fredag.. blir veldig spennende.. Ja det er morro med hund! Ble spådd av Milla på spå/horroskop nå i stad.. Hun sa hun trudde jeg var gravid... hehe.. Men med jente da... så det var jo litt merkelig..
*SmurfeMamma* Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 ja jeg også tror du er gravid asså... føler det er så veeeeldig nært. hadde vært kult om vi kunne vært sammen gjenom trimesterene.. det er lenge til 20.mai... så jeg tror du er gravid før det jeg asså... at den timen muligens blir en UL i stede... tihi;) jeg går rundt med mensmurring til 1000 jeg nå.. pleir alderi og ha det, men ting kan jo forandre seg etter en SA da... men håper veldig det skal være posetivt med disse murringene da.. er såå vanskelig denne ventingen asså... det er jo iallefall en uke til jeg kan teste,... og siden jeg tester seint posetivt er det sikker over 2 uker til jeg kan få posetiv test... viss ikke tr melder sin ankomst før det da... tenker du gleder deg til i morgen nå blir spennende med de to hundene sammen, får håpe det ikke tar for lang tid før de venner seg til hverandre... klem
monca*84*j12 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2009 ååå jeg håper veldig du har rett..=) Jeg skulle teste på morgen urin i dag, men måtte sånn på do når jeg våknet at jeg skynta meg og glemte det hele.. hehe.. så da venter vi en dag til. Hadde vært utroolig hyggelig og gå sammen igjenom trimesterene ja... diskutere utstyr, erfaringer og alt.. sukk* Oi så spennende da.. Alltid morro når man har avvikende tegn..Jeg trur det er viktig og holde på positiviteten jeg.. Det kan være med på å vippe ting i riktig retning.. Det som er litt merkelig denne pp'en for meg er at jeg føler det annerledes.. En mye mer ro over hele situasjonen.. inmari deilig faktisk... Frustrerende at det skal ta sånn tid før en får positivt svar da.. Men når du får en svak strek kan du jo regne det som positivt du da... Er spent på hvordan produksjonen av hcg er hos meg jeg, jeg har jo liten eller kort lh produksjon.. Lurer på om det har noen sammenheng.. jaaa er sååå spent.. Trur man må være hundeeier for og faktisk forstå hvor spent og gledelig det hele er.. reiner med at det tar et par dager.. Men de må bare finne ut av det, hvem som er sjefen, så går det bra.. Men vi SKAL ha Mille som sjef.. Har kjøpt munnkurv, slik at vi kan la Mille dominere fra første stund.. Høres sikkert fælt ut, men hun må nok knekkes så bygges opp... Men trur det blir bra.. klem klem
monca*84*j12 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2009 Testet negativt i dag på morgen urin=( Sånn er det, er nok desverre ikke gravid, men så lenge mensen ikke kommer, lever jeg i håpet... nå kommer vovven snart, Anders er ferdig på jobb nå, da reiser han til Asker og henter henne.. gleeeder meg sånn.. + at det er jo heeelt syk pent vær i dag!!! Blir heeelt våryr jeg=)
*SmurfeMamma* Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 æsj så kjedelig da.. men det kan nok være noe i gjerde alikevell:) jeg er helt sikker på du er gravid innen Juli... men holder en ekstra knapp på nå.... føler liksom du snart begynner å bli litt kvalm, og tror du er litt kvalm i sommer også... hvordan gpr det med den nye vofsen?? dere har vel nok og hendge fingrene i dere nå.. uff det er enda en uke til jeg kan teste.. emen kjøte tester på nett i stad.. så jeg må nok ta en test bare for moro, når de kommer.. håper de kommer på mandag eller tirsdag..fikk mail i stad om at de var sendt... har kost oss i det fine været i dag, grilla og kost oss:) men lille gutt er blitt syk da, over 40 i feber, og han som skulle ha barneselskap i morgen og greier... kjedelig... men vi får ta selskapet til neste lørdag i stede...
monca*84*j12 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2009 Håper du har rett.. I dag har jeg faktisk vært myye uvell.. Tidligere- WhiteLily sa jeg kom til og være mye dårlig i en 4mnd tid.. håper ikke det stemmer, men stemmer det skal jeg takle det også... Men uvellheten kan jo hende det har vært spenning i forhold til Laika... Men har vært det noen dager egentlig.. MEN jeg fikk negativ test, så jeg koser meg med rødvin i dag.. hehe... Det går bra med vovven.. Men jeg kjenner jeg trekker meg unna når A ikke er her, da føler jeg meg usikker på henne.. Og det er IKKE bra.. Jeg må vise jeg er sjef, ikke la henne komme over meg på rangstigen.. Kjente jeg ble litt lei meg når jeg kjente frykten nede i magen.. Men den må jeg bare overvinne! en uke er leenge ja! Men jeg trur du får positiv test jeg=) Men ikke før om en to ukers tid.. Vi har akkuratt grillet, det var suuuuper godt! Så kjedelig at lillegutt er syk da=( Håper han blir fort frisk igjen..
*SmurfeMamma* Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 ja, jeg føler iallefall du vil være en del kvalm til å begynne med... huff ikke bra at du er litt skeptisk da... det må du prøve å riste av deg... kos deg med rødvin du, det gjør jeg iallefall til jeg får bevist graviditet, nå sist tok jeg en øl dagen før posetiv test... og med lillemann, så var jeg countryfestivalen i Seljord uka før posetiv test... hehe;) så det går som regel bra... nei nå begynner talentene her, må se...
monca*84*j12 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2009 Jeg skal takle det og jeg! Her er alt som før, er i ingemannsland enda.. Ingen mensen i hvertfall... Ja må nok det.. Bare bli kjent med henne litt... Går seg nok til! Godt med litt og drikke på=) Den dagen jeg vet jeg er gravid kommer jeg utentvil til og legge fra meg ALT av alkohyler, men intill det lever jeg normalt og koser meg med vin om det er ønskelig.. Når man har prøvd så lenge skjønner man jo at det ikke nytter og sette livet på vent for "tilfelle".. I dag skal vi og se lille niesa (3år) til A ha danse oppvisning, så ut og spise med hele familyen etter på... Blir koslig det... Ellers er det ikke noe som skjer i dag.. Bare ta det med ro og bli kjent med vårt nye familie medlem.. klemklem
*SmurfeMamma* Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 hei:) nå begynner jeg og få et lite håp om en spire i magen igjen... jeg er sååå trøtt, og faktisk litt småkvalm til tider, jeg har riktignok ikke vært kvalm de to andre ganene men.... og brystvortene er veldig såre, samtidig som det stikker og murrer noe så til de grader i nedre del av magen... og når ejg nyser, hoster eller reiser meg fort opp så gjør det så sinsykt vondt i siden på mage. Den smerten har jeg kun hatt før når jeg har vært gravid, så jeg begynner å misstenke sterkt at det er et egg som er befruktet her nå.... men jeg vet jo alderi om det vil feste seg og bli der i 9 mnd da... men at det er noe som er befruktet er jeg nesten helt sikker på.... husker jeg tenkte når jeg var gravid nå sist at neste gang vi blir prøvere så skal jeg kjenne igjen denne stikkende smerten ved nysin, hosting o.l... for den har jeg alderi ellers... har du sånne stikk i nedre del av mage når du nyser el. hoster?? kos dere med det nye familiemedlemmet, vi har besøk av svigerfar i dag, han hjelper T med litt ting ute, så å skal vi snakrt drikke kaffe og spise kake her... klem:)
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 19. april 2009 Heia.. Håper dagen din var bra i går=) Spennende med stikkingene da, trur det er en liten spire jeg! Jeg har ikke sånne stikkinger... I dag er det en rolig dag.. A skal skifte dekk på bilene, jeg skal jobbe med oppgaven.. Ellers koser vi oss med vovvover.. Eneste som ikke går som det skal er at Laika bare står og uler, men det går vel over det også tenker jeg... klemklem
*SmurfeMamma* Skrevet 20. april 2009 #14 Skrevet 20. april 2009 Heisann hvordan er det med deg i dag?? har du testet noe mer? er såå spendt på hvorda utfallet av denne syklusen blir altså kjedlig at laika står og uler da, men det må vel gi seg snart? hun svaner sikkert den gamle familien sin litt.. men den vil hun vel glemme nesten etterhvert... skal snart på jobb jeg, egynner ikke før 12.15 i dag... deilig! ellers venter jeg på tester i posten da... hehe;) testomanen skal snart begynne og teste... haha;) klem
monca*84*j12 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 20. april 2009 Kan bomme deg en test jeg, om du kommer til Nittedal og henter den.. hehe.. Jeg trenger dem ikke, for jeg tester jo bare negativt.. Testet i morges, men ikke noe tegn til to streker=( Men det er egentlig greit.. Men da håper jeg veldig mensen kommer snart, så jeg kan starte neste pp.. Ja det er slitsomt, Anders dro på jobb litt før seks i dag og siden har jeg hatt gleden av og være våken.. Men nå ser det ut som jeg har fått overtaket, spruteflaske.. hehe... Jeg skal jobbe med oppgaven jeg.. + dra¨på plantasjen en tur og kjøpe en ny vannflaske.. hehe.. spennende da, heldig du som syntes det er morro og teste.. syntes alltid det er sååå skummelt.. Men det er jo fordi jeg aldri får positiv test da.. så dah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå