♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 15. april 2009 #1 Del Skrevet 15. april 2009 Magen er som en kanonkule plassert in front med tilbehør rundt, føttene hovner opp å kondissen er ikke slik den en gang var.. Hehe.. Teller dagene jeg men syns det er sååå lenge til, det som har vært virker som har gått fort... Fikk først termin den 5 juli men sanneli så ble det andre boller på ultralyden å den nye terminen ble da 27 juli....... Flere som har termin mot slutten av juli her??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139964108-26-uker-%C3%A5-syns-ventetida-er-lang-flere-0p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Del Skrevet 17. april 2009 hei jeg har termin 20.juli. med nr 2... fikk nr 1. 24dager før termin sist... fikk ikke tid til å gå lei da:) hadde ikke de store plagene, kastet opp hver dag de første3mnd og litt låst bekken ellers fin form. men denne gangen er jeg lei allerede nå var kvalm og kastet opp til ca uke 15. ikke problem med bekkenet, men plages av mye kynnere og må ta det med ro... ikka alltid lett med en 2åring i hus... er så redd for å føde alt for tidlig, men også redd for å gå over termin... skulle ønske vi var kommet til juli nå!!!! du må ha lykke til erbare 13 uker igjen for meg og 14 for deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139964108-26-uker-%C3%A5-syns-ventetida-er-lang-flere-0p/#findComment-139975836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, gikk 3 dager over terminen med pia mi å var i knaill form hele veien. Ikke noe kvalme bare trøttis... Men med denne erta så har det vært andre bollerier.... Kvalme, svangerskapsmigrene, null immunforsvar de første månedene så influensaen kom å bihulebetennelsen etterpå... Bring it on tenkte jeg bare der jeg lå på soffan som et slakt!! Hahaha.. Var litt av et syn når skal sies.... Nå er jeg heldigvis over den biten der ..... Phuah..... 14 uker nå idag å jeg kjenner jeg blir litt sååååå glad når jeg logger meg inn på barn i magen profilen å ser BARE 14 uker igjen, så ser jeg at det står 100 dager... Trøske å bære.. *ler* Det ser ut som en uendelighet.. hehe... Men jeg skal sette meg godt til rette med en pose sofies sjokolade terapi kaker, å gi blanke i at de go bitene legger seg sammen med bærebjelke lageret jeg har på hoftene.... Kynnere har jeg mange av å gitt, kan ikke huske at jeg fikk de så ofte som nå med snella mi...... *kanskje jeg fortrenger det.... Heheeee* Å når jeg ligger på ryggen så ser du at mageskrotten buler ut på høyre side for deretter å legge seg som en stor kjøttpølse.... :0PPPP Sparker å styrer på der inne, spes når storesøster synger sanger å snakker til erta.... Jeg er utroli gla for at jenta i huset har begynt å blitt såpass stor nå gitt, men kjenner at det er sanneli ikke bare bare å allti strekke til for en fireåring i huset, så all ære til deg som har en toåring, å de som har flere små........ LYKKE TIL med nurket ditt, så får vi bare se frem til det er overstått Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139964108-26-uker-%C3%A5-syns-ventetida-er-lang-flere-0p/#findComment-139976048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå