Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Hei.. Eg har blitt spådd av mange her inne.Men funnet min favoritt..Tussimor er veldig flink.Eg vil anbefale henne sterkt..Meget treffsikker,og koslig dame.. Eg er evig takknemlig,holdt på å gå fra min mann.Eg traff min eks,men han ville kun ha sex-forhold i det skjulte.Men han lurte meg,og skulle ha et liv sammen med meg, osv.Eg skrev seprasjonspapirer å skulle sende dem inn,dette fikk Tussimor opp,utenat eg hadde sagt noe til Tussimor(Laila) Hun fant også ut eg var gravid(uten at eg sa noe om det,om fosteret var min eks sin,og ikke min manns)Så eg bruker henne fast,betaler gledelig 200 kr .Spådd meg mange ganger... Signerer anonym .....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 herreguuud...denne tussimor er bare JUKS!! er bare lureri hele dama.. å denne mld er sikkert IKKE tussimor som har skrevet! patetisk! en som har evner å spår er ikke sååå sinnsykt opptatt av betaling som hun er..kan ikke engang ta ett ja nei sp.mål her inne bare refererer til sin epost adr å da skal hun plutselig ha 200kr!! hva er vitsen med å være her inne om du bare skal bruke denne sida på å tjene penger?? denne sida er for oss som vil bli spådd å de ærlige spåere som spår for å hjelpe å IKKE for å tjene penger!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Støtter Tussimor jeg. Du er bare misunnlig,og sjalu for at hun er flinkere enn deg til å spå..Du har "mobba"henne her før,og prøver å ødelgge for henne.Men det kan du glemme,for Tussimor er super flink til å spå.Så her blir hun...Så det må du nok bare leve med Mari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå