Gå til innhold

Trenger hjelp igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er ca to uker,og får ferdig blandet nan. Jeg har had malt i så og si alle flaskene jeg har gitt hun. Det siste døgnet har avføringen hennes vært rennende,og hun har veldig ondt i magen. Hyler og skriker i flere timer!! HJELP!! Jeg har ikke sovet på over ett døgn nå,og samboer er ute og reiser med jobb:( Ingen familie i nærheten. Kan det være kolikk?? Trenger sårt trøst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ha malt i flaskene?

Blir han hard i magen hvis ikke?

Hvis du ikke har prøvd å kutte malten vil jeg anbefale deg det.

Jeg pøste også på med malt i begynnelsen, for jeg trodde man måtte det. Jenta mi fikk løs mage og vondt. Da jeg sluttet med malt ble alt fint, hun trenger det ikke. Hun har ikke hard avføring uten malt.

Skrevet

Ja, for all del, slutt med malten! Da vesla her var på din datters alder eller litt eldre og var hard i magen, tok jeg bare tuppen på en teskje og dyppet i maltglasset en gang i døgnet. Ikke malt i alle flaskene. Pass også på at hun ikke suger i seg luft når hun drikker. Hold flaska sånn at det hele tiden er fullt av melk i flaskesmokken. Det er selvfølgelig en mulighet at hun sliter med luft. Ta gjerne en telefon til helsesøster i morgen for å få råd.

Skrevet

Du må ikke ha malt i ferdigblandet nan. De har allerede malt i seg!! Det er vanlig at en nyfødt har fordøyelsesproblemer..det tar tid å venne seg til melka. Min skrek hele tida pga luftsmerter...Har bare brukt malt når han har vært forstoppet over flere dager, ikke ellers. Det er ikke bra med for mye og det kan få motsatt effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...