Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Vitanova i slutten på neste uke-eller deromkring-venta på TR siden søndag nå....men har siden seint søndag kveld bare vært mer som spotting-bare litt rosa på papiret etter wc o.l- søndag var det litt mere, men det gikk fort over-er på dag 28 nå og har aldri hatt så lang syklus på mange år-siste året lagt på 25 for det meste-par ganger 26-27.

Er det TR som er her nå eller? Skal jeg bare regne med det?

Vurderer en tur til gyn. uti neste uke for og sjekke om el er på veg...

Veldig takknemlig for andres erfaring med dette.....:)

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ville sjekket hos gyn før inseminasjon. Kan hende mensen er forsinket, av en eller annen grunn, og at det nye egget derfor ikke er klart til du har time i slutten av neste uke.. Sjekke alt som sjekke kan, tenker jeg. Det er mitt nye motto!

Masse lykke til!

Skrevet

Ja jeg tror jeg kjøper den jeg også-ellers kan jeg jo bli værende der nede:D

Rart det der....akkurat denna gangen men....vel litt stress i kroppen likevel:)

Etter min plan skulle el være pos. søndag så.....det ser ikke slik ut nå som tante ikke er kommet på skikkelig vis....:S

Håper bare jeg finner ut av det-eller han-nerver for detta nå ja...:)

Takk uansett!!:)

Skrevet

Kroppen er rar når en venter på noe :) Selv om du ikke bestandig føler deg stresset så reagerer den allikevel. Har opplevd 2-3 ganger at både tanta og EL ikke har kommet til "rett tid" selv om den har vært ganske stabil i en periode tidligere, og det er bestandig når en venter som mest.

Får håpe du kommer deg nedover snart :) Lykke til!

Skrevet

Jotakk Minajenta-akkurat nå er det nok meg som er ett levende bevis på det ser det ut for:)

Hvordan går det med deg forresten?Har nok tenkt på deg og ditt flere ganger ja:o)

Håper ting går vegen for deg snart!:)

Skrevet

Nå er jeg klar igjen etter mitt tredje mislykka forsøk i januar, men må vente til ferien juni/juli før jeg kan prøve igjen. Men da skal den sitte :)

Hold meg oppdatert på hvordan d går med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...