MayaRani Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg har aldri hørt at det er farlig verken under svangerskap eller amming, men man skal jo passe seg for så mangt, så jeg vil gjerne vite om dere andre har hørt no om dette.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Farlig?????? Seriøst????? Nei, ærlig talt........
Gjest yrild Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Hei :-) Husker under graviditeten at det ble hysteri rundt parabener og et eller annet som jeg har glemt... men nå får babyen i seg så lite av de tingene han evt fikk i magen at jeg ikke sjekker så nøye lenger :-) vi blir nok litt overforsiktige av all internettbruken.,..
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 så lenge du har foundation i fjeset, og ikke på puppen så er det vel greit?
Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Foundation og generelt det du bruker i fjeset ditt går ikke til morsmelken. Du har kanskje hørt man ikke skal farge håret og slikt? Ihvertfall, farging av hår er ihvertfall på grunn av at man er full av hormoner slik at fargen på håret vil bli feil, eller at håret ikke vil ta til seg fargen. Derfor bør man vente litt med det. Har vært mye spekulasjoner rundt det også, rundt de jeg har snakket med før. Du kan også ta solarium mens du ammer, så da vil jeg tro at foundation heller ikke påvirker melken din. :-) Det værste som kan skje er vel kanskje kviser på deg, på grunn av hormoner, men jeg vil nok tro det ikke har noe å si heller. Jeg har ihvertfall brukt litt foundation nå og da, selvom jeg ammer og i svangerskapet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå