Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Del Skrevet 15. april 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139953928 Synnes denne bør bli slettet umiddelbart, da den navngir og outer at barn som er under varetekt av barnevernet. Barnet har aldir gitt samtykke til denne offentliggjøringen av sin historie, og bør skånes for slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator Hannah Skrevet 19. april 2009 #2 Del Skrevet 19. april 2009 Hei, Jeg har lest gjennom tråden og også sett på den omtalte videoen. I slike saker må morens rett til å uttale seg og legge ut informasjon veies mot barnets behov for evt. anonymitet. Som følge av barnets lave alder og videoens innhold, har jeg kommet til at innlegget ikke blir slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 21. april 2009 #3 Del Skrevet 21. april 2009 En ting er hva mor selv legger ut, en annen ting er at venner, familie og sener klassekamerater kan google seg inn på dette innlegget der en hver har en mening om deg og din mor. Jeg syntes at et forum for småbarnsmødre bør ha barnets beste i fokus. Denne historien blir brukt som ren underholdning og det er ikke rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå