Randine + 2 små Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Har klart å miste oppskriftheftet mitt, og har så lyst til å få gjort ferdig et strikkearbeid jeg har hatt liggende en stund nå mens jeg venter på fødsel........ Var innom garnforetningen i dag, men heftet var utgått. Hun skulle prøve å få tak i det, men det tok en stund.....har lyst til å få gjort det ferdig nå:-) Noen som har det liggende + en scanner????? Da hadde jeg blitt veldig glad! Heftet har en baby i et hvitt strikkesett på fremsiden. Er den oppskriften jeg mangler
ApriIbaby Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Har du sjekka nettsiden til Dale garn?`de har mange hefter liggende ute som PFD'er. Om den ikke ligger ute kan de sikkert maile den til deg om du ber dem.
Randine + 2 små Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 Har sjekka sida, og de har bare nyere hefter liggende ute. Er vel 1,5 år siden jeg kjøpte heftet mitt. De som jeg så lå ute var forresten bare med bilder og ikke med oppskriftene, så jeg vet ikke om de sender ut oppskriftene på mail? Skader jo ikke å sende dem en mail da:-)
Randine + 2 små Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 Dytter litt i dag også jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå