Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Er det noen der ute som kan svare meg? Har nå en brio kombi vogn, og på kalesjen er det "lås" for å si det på den måten. En må ta opp låsen på begge sider for å få legge ned kalesjen. På emmaljunga sine vogner så kan eg bare dra kalesjen ned med håndmakt. Er det noen ulemper med disse kalesjene der det ikke er "lås" blir de noe slappe? Vondt å forklare
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Ja, det lurer jeg også på. For hvis de er helt i spenn tåler de vell gjerne litt mer "vær" før det trekker rett gjennom?
storbil Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Hei Jeg har teutonia spirit s3. Kalesjen på den blir litt slapp innimellom. Men da strammer jeg litt på en skrue til kalesjen. Har gjort det en gang bare da. Da vasket jeg alle trekkene i samme momang.Har hatt vognen i 2 år. Har aldri opplevd at det har regnet gjennom kalesjen. Men har impregnert den hvert halvår. Ellers er jeg veldig rask til å ta på regntrekket om d regner pga at det sparer vognen for slitasje og falming. Har hatt simo også tidligere. Og var veldig fornøyd med den,men er minst like fornøyd med den jeg har nå:-D
kajfla Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 jeg har 2 emmaljunga vogner og har ikke opplevd at de blir "slappe" eller løse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå