Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med denne? Jeg vurderer å kjøpe en brukt - hva er ok bruktpris for en passe godt brukt, velholdt vogn med fottrekk?

Den kommer til å brukes mest på vinterføre, til et barn som da vil være ca ett år gammelt. Vi har en simo reisetrille (sommerbruk) og brio kombi (regner med den blir barnehagevogn) fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt scooter i nesten 1 aar naa og er fornöyd. Har brukt den litt paa vinterföre og den fungerer fint. I dyp snö er det kanskje bedre med store lufthjul. Jenta mi er naa 2 aar og hun ELSKER denne trilla - vil helst ikke sitte i noe annet

Positivt:

- liggelengde 100 cm

- mulig og sette opp fottrekket

- rett i ryggen - ungen sitter veldig bra

- Godt fottrekk

- Forholdsvis lett og blir ganske liten lagt sammen - lett og ta av dekka

- vindu i kalesjen

- God lomme bak kalesjen

- Veldig god og trille

- Ok fjæringer

- Veldig grei hvile/sovestiling, min sover som en stein

Negativ:

- Kommer noen ganger lyder fra fjæringer/skruer (sprayer) - men var mer problem i begynnelsen, virker som den har kjört seg inn naa

- Liten handlekurv + den detter ut av festingene sine lett

- Skjermen naar ikke langt nok fram syns jeg, hvis det regner og blaaser er det ikke nok lunt.

- Böylen kan ikke justeres eller tas av - kan bli trangt under hvis man bruker pose

- Savner noen ganger lufthjul - men hjula er overraskende gode - ikke mye forskjell og man punkterer ikke

Scooteren kommer til og fölge meg til hun ikke trenger vogn lenger.

Vet ikke hva ok bruktpris vil være - litt avhengig av hvor gammel den er. Ny koster vel ca 2800 - for en 2 aar gammel vogn kanskje 1300-1500......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...