Gå til innhold

Monca 84 og tussimor, kan dere se på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Om dere har tid og anledning så håper jeg at dere kan se om jeg er gravid eller kommer til å bli gravid snart. Jeg er født 27.11.73.

På forhånd takk :)

mvh Lotta <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får oktober opp... Med en gutt

Skrevet

Så spennende! Tusen takk :)

mvh

Skrevet

Må ha din samboers/fars dato...

Ha en fin kveld

Skrevet

Han 20.02.60

Ha en fin kveld du også :)

mvh

Skrevet

Heisann..

Jeg tok en titt på deg..Ser desverre ingen barn på dere i 2009..Men kan prøve å spå dere igjen om 1 mnd eller 2 ..Ting er i bevegelse hele tiden,og mye kan skje....Her er noe av det jeg fikk opp på dere :

På dette kortet er det fortvilelse. Personen har mistet nattesøvnen, ansiktet gjemmes i hendene og man ser fortvilelsen råder. Ofte er det mye angst og ”nerver” som plager personen som får dette kortet. Det kan være midlertidig angst eller det kan være så sterkt i personen at det fratar personen livsgleden. Sverdene henger på veggen, det kan virke som at personen har orden på tankene, men ser man nærmere etter så henger sverdene ikke i den mest ordnede rekkefølgen. Sverdene ser mer ut som en trussel, slik at denne personens tanker preges mer av frykt enn det situasjonen tilsier. Likevel, alt håp er ikke ute. Dagen, med sitt lys kommer, ny muligheter kommer inn og man må huske: sverdene kan henge passivt eller man kan bruke disse til å kjempe seg ut av denne situasjonen. Det er alltid en mulighet, det er alltid et

Mens tre beger viser festlighet og glede er dette kortet mer trist. En person ser på tre beger og sitter nå alene under et tre. En hånd, som holder et beger, strekkes ut, men personen ser ikke hånden. Tolkningen av dette kortet kan være ensomhet, man føler seg venneløs. En annen tolkning er at man overser en mulighet. Man fokuserer på problemer, ikke muligheter, man ser rett og slett ikke hånden som tilbyr begeret. Dette kortet ber deg søke muligheter og venner. Både mulighetene og vennene ligger der, men du ser dem ikke. Kortet kan også varsle at du har vært nedstemt en periode, men at du nå har muligheten til å komme deg opp av den lille bølgedalen du eventuelt kan befinne deg i.

På dette kortet ser man en mann som holder en globus i hendene. Han holder fast i den ene staven, mens den andre staven er stilt opp. Disse to stavene danner en slags port. Mannen står på et høyt ”platå”, som ser ut til å tilhøre en festning. På den ene siden av muren er det et slags våpenskjold, prydet av røde og hvite blomster. Personen mangler ikke noen materiell trygghet. Det han mangler er muligheten til å bruke sin energi (staven). Dette kortet kommer ofte opp når man er rastløs, når man søker en samarbeidspartner eller når man planlegger en reise eller flytting til utlandet. Her ser man et stykke av havet (følelser). Denne personen kan føle at det er bedre å forlate det trygge og hive seg ut i et eventyr, likevel nøler han. Det er så mye som må planlegges. Derfor er det enda trygt å holde i den ene staven mens man speider utover havet og så kikker på globusen. Når dette kortet kommer i et kortlegg har jeg ofte med en person å gjøre som har energien og planene, men mangler ofte motet til å leve ut sin eventyrlyst. Valget står mellom å velge det trygge eller kaste seg ut i det spennende. Ikke et lett valg, for noen, så her gjelder det å tenke og føle hva som er rett og så ta valget. For et valg kreves.

Ni staver er et kort som diskuteres i TaroT-kretser. Det er mange betydninger som tillegges dette kortet. Noen mener at dette kortet varsler at man havner i strid og at seieren bare blir midlertidig, andre mener man vinner en strid etter hard kamp. (Da tolkes hodebindet som en skade) Jeg har erfart at dette kortet helst kommer opp når man har en svært vanskelig og stri person i sin nærhet, enten det er i hjemmet, i nabolaget eller på arbeid. Dette er ikke en person det er lett å snakke med. Han skuler på de åtte stavene og ser rett og slett både avvisende og mistenksom ut. Det kan også være at man selv har låset seg i en sak og vil bare se at denne saken har en side, sin egen. Uansett, dette kortet er ikke et positivt kort. Man bør være på vakt når dette kortet kommer inn i legget, enten det er en person eller det er en selv som lager vanskeligheter og utviser vrangvilje. Kortet antyder et problem, men løsningen må du søke selv. Mest sannsynlig ligger løsningen i kommunikasjon

velsigner dem som er villige til å ta i mot visdom. Han står for det organiserte. Enten det er i ditt arbeid noe skal organiseres eller i ditt privatliv. Tallet på dette kortet er fem, fem står for transformasjon og forandring. Dette er også Tyrens kort. På dette kortet ser du to nøkler ligge krysset ved Yppersteprestens føtter. Et symbol som sier at du får velsignelser, men du må selv gi et bidrag. Se inn i deg selv og søk svarene i deg selv, for svarene ligger i deg selv. Uten at du er villig til å søke inn i deg selv og disiplinere deg, kan du ikke regne med at velsignelser skal bli gitt. Vær klok og organisert!, er dette kortets beskjed til deg..velsigner deg med gode råd,og hjelper deg..kan bety at dere kanskje må ha hjelp fra fagfolk,til noe f eks.

Lykke til

klem

Skrevet

Tusen takk for tilbakemelding, tussimor! Både langt og utfyllende! Blir spennende hva som skjer fremover. Håper at jeg kan styre unna mest mulig negativitet for det er så energitappende. Det som stemmer etter planer jeg vet om, er at jeg skal flytte i sommer og så skal jeg på en kort båttur til utlandet.

Jeg kan sikkert spå deg tilbake en dag. Har hatt et opphold i flere år nå og en dag føles det riktig å ta kortstokken frem igjen, men ikke riktig enda føler jeg. En ting lurer jeg på, hvilke kort i tarotstokken signaliserer kjønn på barn? Og hvilke kort gjelder for bordkort? Brukes det pendelkart ved pendulering?

mvh

Skrevet

Det negativet var ting som har skjedd,altså fortid..e

Det var et veldig vansklig spårsmål du stilte nå..Tarot korta består da av den lille arkana og den store arkana..Selvom 2 personer får de samme korta i et legg,så er det ikke samme betydning,for de kommer ann på hvor dem ligger hen i legget,er det fortid,fremtid eller nå tid,ligger det andre kort rundt som forsterker korta,så et kort trenger ikke å betyd akkaurt det samme på en aen person..

Det fins mange kurs mann kan gå,for å lære tarot.Men det er vansklig,og veldig vansklig å tolke..kan være..Holdt på med tarot i 12-13 år,og først de 2 siste åra jeg har følt meg sikker..Først da jeg fikk til å spå kjønn..Har bedt alle om tilbake mld,ang kjønn..Og det stemte hver gang,så det er moro..Da får du enda mer selvtillit,og veit at du får det til...

Så hva slags kort sinalserer kjønn på barn spør du,du må først se om du får opp barn på hun du spår.Så ser du kortet rett ved siden av,det.Og korta rundt der igjen...Noen ganger får du en veldig sterk følelse og ser også at det er en gutt f eks...Vansklig å forklare,hadde vært lettere å vist det faktisk...

F eks.

Du får de elskede i ditt legg..

Det har flere betdyninger/kan bety flere ting (kommer som sagt hvor i legget,og korta rundt)

kan bety :.

1)Dere har et fint forhold,masse kjærlighet,og varme føleser...Kan skje et ekteskap,barn osv..

Men samme kortet kan også bety:

det er en 3 person ini bildet,et trekant drama..Så du kan bli bedt om å velge mellom dem...

Forstår du mer nå???Så alltid se på hele bildet,og anaylser..

Du vil forstå mer ,når du er klar for det.. ;)

Lykke til...

Skrevet

Hei igjen :)

Joda, jeg er fullstendig klar over at et kort kan tolkes på flere måter og at man skal analysere legget. Noen legger også vekt på "opp ned kort", men ikke alle gjør det. Dessuten vil ulike kombinasjoner av kort indikere en situasjon eller hendelse også. Det å spå graviditet kan være vanskelig har jeg fortstått. Før jeg ble gravid sist gang fikk jeg en ganske mediakjent spåer til å se om jeg ble gravid innen 6 måneder. Spåeren fikk ikke frem noe som tydet på det selv om det ble lagt flere legg. Men jeg ble fakstisk gravid måneden etterpå! Må tilføye at spåeren er veldig, veldig dyktig.

Du har muligens "knekt koden" når det gjelder å bestemme kjønn på fosteret :) Og jeg skjønner at det er artig når man får det bekreftet gang på gang :) Slik jeg har fortsått det så kan det være vanskelig å treffe på kjønn til tross for at det kun er to alternativer.

Tarotkort er ganske "tunge" kort. Da er det bedre med bordkort. Mye enklere å tolke. Jeg har testet begge deler for en del år tilbake. Tarot begynte jeg med i år 1997, men har lagt det på "hylla" for en del år siden. Bordkort drev jeg på med for noen år siden. La litt på meg selv også, men det skal man i utgangspunktet ikke gjøre.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...