Gå til innhold

Er det mange som kjøper ny/brukt vogn til nr. 2, 3, 4 osv...?

Anbefalte innlegg

Jeg venter nå nr. 2 og har tenkt å bruke samme vogn som jeg brukte til nr. 1. Lest litt på forskjellige forum her og det virker som om det er mange som kjøper nye eller "nye" brukte vogner til den nye babyen som ventes.

Er det en spesiell grunn til at man bør kjøpe ny vogn til nestemann? Er jo ikke akkurat utslitt den første vogna da...ihvertfall så er ikke min det.

Har dere som skal kjøpe ny vogn solgt eller slitt ut deres gamle vogner eller vil dere rett og slett ha ny vogn til ny baby?

Jeg kunne tenkt meg ny vogn men for min del blir det bare å bruke unødvenige penger på noe jeg allerede har.

Flere som beholder samme utstyret fra forrige baby??

Fortsetter under...

Hvorfor det? Har brukt samme vogn nesten sammenhengende i 6 år nå og kommer til å bruke den til tredjemann også, den er like fin og fungerer kjempebra. Selvfølgelig er det morro med nytt men hallo, det er en bruksting. Har nok å bruke penger på med tre unger og nytt hus og miljømessig er det også bedre. Tror de som bytter ikke har vært fornøyd med vogna de hadde eller kjøpt tvillingvogn som søskenvogn istedet kanskje.

Jeg hadde samme vogn til mine 2 første, så da ingen grunn til å kjøpe ny når den vi hadde var 2 år gammel og nesten like fin.

Men så ble jeg skilt og vi kvittet oss med slike ting, jeg skulle uansett ikke ha flere. Men så gikk det som det gikk og jeg fant jo drømmemannen og etter noen år fant vi ut at vi ville jo gjerne ha et barn sammen vi også. Så nå har vi kjøpt ny vogn til babyen. Valgte ny da vi heller vil ha full garanti og heller selge den igjen om 2-3 år. Har kjøpt kombivogn slik at vi ikke trenger ny vogn senere, annet enn evt. paraplytrille etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...