ønsker sårt en spire Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Syntes ting tar så lang tid, og er lei av å bli skuffet gang på gang.. Så tenkte,Korfor ikke bare bestille time no,og sjekke ut de vanlige tingene.. For å se om det e i orden der nede.. Gruer meg litt ja... Lege timen e den 28 april.. Grøss og gru...
TogT Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Så lurt!!! Vi startet med sjekkingen altfor sent, mye bedre å undersøke ting tidlig
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Masse lykke til!!! Vi gjorde det samme, og den mnd fikk jeg ikke mensen:) etter 13 ppr...... Masse lykke til...Håper alt er som det skal!!
ønsker sårt en spire Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2009 ja satser på det håper de ikke finner noe og krysser fingrene for at det går bra kanskje hun kan se om, eg har eggløsning og forklare meg litt om syklusvariasjon og sånn.. ska spørre om alt eg kommer på hvertfall hehe. . Tusen takk e på dag 20 når eg ska, såå de kan hvertfall ikke se om eg e gravid eller ikke da regner eg m
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 masse lykke til .. håper de finner ut av det..
ønsker sårt en spire Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 var hos gyn idag. . vet ikke helt ka eg ska tenke etter eg var der :S hun sa alt såg fint ut, og så tok hun noen prøver og satte meg opp til å ta blodprøver i beg av neste syklus. MEN når hun drev å kjente utenpå eggstokkene mine, på magen liksom, så var den venstre øm. Og det er vel ikke ett bra tegn? ble bare skikkelig nervøs no :( Neste legetime e 26 mai. .leeenge å vente men vil ha svar på prøvene før det tenker eg. . Skikkelig deppa og nervøs :(
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Eg har vondt i min høyre.......har ikkje peil på ka det e ennå. Har vært igjennom uvi kur bl.a i tilfelle..og ikkje va det klamydia...så..eg e like klok som deg på akkurat desse eggstokkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå