Gå til innhold

Da var lege time bestilt.. :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes ting tar så lang tid, og er lei av å bli skuffet gang på gang.. Så tenkte,Korfor ikke bare bestille time no,og sjekke ut de vanlige tingene.. For å se om det e i orden der nede.. Gruer meg litt ja... Lege timen e den 28 april.. Grøss og gru...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lurt!!! Vi startet med sjekkingen altfor sent, mye bedre å undersøke ting tidlig :)

Skrevet

Masse lykke til!!!

Vi gjorde det samme, og den mnd fikk jeg ikke mensen:) etter 13 ppr...... Masse lykke til...Håper alt er som det skal!!

Skrevet

ja satser på det :) håper de ikke finner noe :) og krysser fingrene for at det går bra :) kanskje hun kan se om, eg har eggløsning og forklare meg litt om syklusvariasjon og sånn.. ska spørre om alt eg kommer på hvertfall :D hehe. .

Tusen takk :) e på dag 20 når eg ska, såå de kan hvertfall ikke se om eg e gravid eller ikke da regner eg m :)

Skrevet

masse lykke til .. håper de finner ut av det..

;)

• 2 uker senere...
Skrevet

var hos gyn idag. .

vet ikke helt ka eg ska tenke etter eg var der :S hun sa alt såg fint ut, og så tok hun noen prøver og satte meg opp til å ta blodprøver i beg av neste syklus. MEN når hun drev å kjente utenpå eggstokkene mine, på magen liksom, så var den venstre øm. Og det er vel ikke ett bra tegn? ble bare skikkelig nervøs no :(:(:( Neste legetime e 26 mai. .leeenge å vente :( men vil ha svar på prøvene før det tenker eg. . Skikkelig deppa og nervøs :(:(

Skrevet

Eg har vondt i min høyre.......har ikkje peil på ka det e ennå. Har vært igjennom uvi kur bl.a i tilfelle..og ikkje va det klamydia...så..eg e like klok som deg på akkurat desse eggstokkene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...