Gå til innhold

Noka eller Nuterilett?


oleanna2005

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Jeg har erfaring fra begge to. MEN, den erfaringen jeg har, er at jeg raste ned i vekt med både Noka og Nutrilett, men, desverre, så har jeg lagt på meg igjen alle kiloene jeg gikk ned + litt til. Det er lett å gå ned i vekt med disse to metodene, men, det er veldig vanskelig å holde seg der. En lærer ikke noe om "normalt kosthold" ved disse kurene. Dessuten så ødela jeg forbrenningen min, noe som igjen har vært en konsekvens at vekta økter så fort med vanlig mat igjen. Jeg la om kostholdet mitt, det vil si, jeg spiser lite og ofte. Det har ført til at etter mye jobbing så er forbrenningen min tilbake, samt at jeg gikk ned 20 kg på 5 mnd. Jeg holder vekta, har gjort det i over ett år nå..Så mitt tips, endre heller kostholdet og bli der, eller så er det fort gjort å bli en "evig slanker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke dette omtrent det samme som med Herbalife?

Jeg bruker av og til nutrilett sine mellommåltid. de sjokoladene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til smak syns jeg nutrilett smaker best.

De er greie å bruke som erstatning for et måltid.. Jeg har sjelden matlyst på morgenen, så jeg har av og til brukt en pose da. Eller til lunsj, eller om jeg har dårlig tid og må ha noe før jeg skal ut av døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...