Gå til innhold

Ultralyd uke 7+2 i dag:)))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter!

Da har jeg en gladmelding å komme med!:) Var på ultralyd hos gynekologen i dag og så det lille knøttet mitt for første gang! Den var 9,76mm lang og hadde et klart bankende hjerte! Såå søt!:) Alt så veldig fint ut! Så nå håper jeg sjansene er mye større for at det skal gå bra denne gangen!:))

Lykke til alle som prøver å bli gravide! Gled dere!:)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer gratulerer!

Så utrolig gøy! :)

Hell og lykke ønskes for deg i tiden fremover.

Jeg er 6+5 i dag, så vi er ikke så langt unna hverandre :))

Skrevet

Hei Kath!

Så godt å høre at alt stod bra til på UL :-)

Håper du klarer å senke skuldrene såpass at du kan nyte det å være gravid!

Tenk på det, nå har du sett babyen din for første gang :-)

Har du avtalt flere UL?

Kos deg så masse med magen!!!

Klemmer fra

Skrevet

Så bra Kath - det må ha vært helt utrolig å se knøttet allerede.

Et par dumme spørsmål fra meg. Når du sier du er i uke 7 + 2, betyr det din uke 7 eller barnets uke 7?

Og bestilte du UL på egenhånd, eller er det oppfølgning gjennom lege/gyn fordi du har mistet tidligere?

Skrevet

Heia.

Så koselig, det er fantatisk å se den lilles bankende hjerte :-)

Klemmer tilbake :-)

Skrevet

Må jo gratulerer deg her inne også, så deilig endelig!

Tenke bare å si at jeg prøvde å finne de statisitikkene vi snakket om, men finner bare flere leger/gyn som skrive som hun her: Har man sett et intakt svangerskap på ultralyd i 8.uke (mange skriver et bankende hjerte), er det 95% sjanse for at dette skal suksessfullt fortsette.

Så det vil si Kath: SUKSESSEN forsetter, og der med har den lille fått sitt første kallenavn av tante Tjorven, nemmelig: Suksessen..

Skrevet

Så gøy : ) (hormonelle meg felte en tåre..)

Dette går bra denne gang.

Skrevet

ÅÅåå, tusen takk jenter, snufs!:)) Gleder meg til å se mange av dere på singeltreffet om ikke lenge!

habe: Jeg er i mors uke 7. Fikk tilbud om tidlig ul pga tidligere svangerskap utenfor livmor. Jeg vet ikke om du kan få tilbud hvis du ikke har noen spes grunn., men privatklinikk tar hvertfall imot vet jeg.

Jeg har fått ny time til ul allerede i uke 12, og da er det vel skjedd mye med knøttet!:)

Takk Tjorven1 for oppmuntrende ord! Det hjelper veldig på, så nå ser jeg virkelig fremover og gleder meg over graviditeten!

Tenk at det er et lite liv som vokser inni meg!!:)))

Ha en strålende dag alle sammen!

Skrevet

Ååå, dette er kjempegode nyheter!!! Så herlig, Kath! Denne sitter klistret :) :) Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...