Snikskytteren er storebror! Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Når jeg fikk førstemann endte det hele opp med mislykket vakum og haste snitt etter ca 40 timer med intense rier. Håper på å føde normalt denne gangen, men er noen som sier det kan bli vanskelig fordi livmoren min kan sprekke under riene pga arret... ?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hvis det ikke er noe helt spesielt med din livmor, så er det ingen grunn til at du ikke kan føde vaginalt denne gangen. Har du derimot hatt to keisersnitt, vil man ikke ta sjansen på sprekk/revning av livmorveggen under en vanlig fødsel. Jeg hadde hastesnitt med førstemann fordi det ikke ble mer enn 4 cm. åpning. Når jeg skulle ha nr. to ville de helst at jeg skulle føde vaginalt, men jeg tok ikke sjansen på en like grusom fødselsopplevelse igjen, og ba om keisersnitt. Skal ha tredjemann i juli, og denne gangen blir det keisersnitt automatisk. Lykke til!
nr 2 i oktober? Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 er også redd sprekk i livmorveggen!!! det gjør at jeg faktisk håper jeg får ks igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå