englebasse Skrevet 15. april 2009 #1 Del Skrevet 15. april 2009 Åååå korfor kan det ikke lykkes, det er så forferdelig å gå igjennom dette gang på gang. Eg hadde først en SA 3 januar i 6 veke og en ny SA 3 april i 6 veke. Ikke akkurat en god start på påsken. Hadde virkelig trodd at det skulle gå denne gangen og termin skulle være i desember, et advendtsbarn. Men nei, ikke denne gangen heller. Og det eneste eg tenker på nå er, "kar nå viss det skjer en gang til". Det er greit nok at da finner eg ut korfor eg mister, men eg har bare så lite lyst til å miste igjen. Eg følte meg så lykkelig, en ro, som eg aldri har opplevd før og så skjer dette. Eg lurer på om det er mitt imunforsvar som er helt ute å kjøre, eg er så hyperallergisk for så mange rare ting at eg tror det er derfor eg mister, men det veit eg ikke før eg mister en gang til. Er der andre her som er stor allergiske, som har hatt SA og er der eventuelt noen som ikke har hatt problemer, selvom de er stor allergiske. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139960552-sa-2-ganger-p%C3%A5-rad/
Mamma's Magic Skrevet 15. april 2009 #2 Del Skrevet 15. april 2009 Stakkars deg, så vondt. Jeg hadde selv en SA i 6. uke i februar, og er gravid igjen nå, 4+3, men det er liksom så jeg ikke kan tro det skal gå bra, vet det er veldig negativt, men det føles så meningsløst å først bli gravid (som ikke er så lett som man trodde den gangen man gjorde alt for å unngå å bli gravid), for så å miste babyen. Jeg føler meg utakknemlig, jeg er jo faktisk gravid, men det er så vondt å miste, og det er vanskelig å legge den frykten bort. Men, som du ser, det er mange som opplever SA og MA flere ganger, men som likevel får friske barn. Det er bare så fælt å måtte gjennom all denne mistinga først. Men, det positive er at smerten over den forrige SA'en er borte, selv om angsten for at det skal skje igjen, sitter der. Jeg føler med deg, virkelig, og jeg håper at innen ett år har vi begge en liten baby i armene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139960552-sa-2-ganger-p%C3%A5-rad/#findComment-139960772
Mikkemafian Skrevet 15. april 2009 #3 Del Skrevet 15. april 2009 Det er så trist å høre at flere må oppleve det samme. Hadde selv en MA i uke 11 i juni i fjor og en SA i julen. Det er kjempetøft!! Nå er jeg gravid igjen. Rakk ikke å få tilbake mensen etter SAen før spiren satt på nytt. Denne gangen har jeg kommet meg helt til 15+4 og hjertet slår helt perfekt, så jeg begynner å tro at alle gode ting er 3 for oss.... Ville bare si at det er veeeldig få som mister 3 ganger på rad, så du har oddsene med deg den neste gangen!! Lykke til.. Hilsen fremdeles engstelig, men nå litt optimistisk;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139960552-sa-2-ganger-p%C3%A5-rad/#findComment-139961169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå