Gå til innhold

Ledig dagmamma for en periode (Område: Kløfta/Borgen/Jessheim m.m - spørs hvor langt dere vil kjøre ;o) )

Anbefalte innlegg

Jeg har tidl jobbet i bhg og inntil nå nylig jobbet på en SFO md barn som er funksj.hemmede (autister, downs, multifunksj.hemmede).

I påvente av en ny jobb (i en privat familiebhg) den 10.aug vil jeg gjerne jobbe som dagmamma :)

Sønnen min er 3år.

Jeg vil nok helst ha meg en mnd med sommerferie - så er ledig fra d.d til begynnelsen av juli.

Da kommer jeg til å reise opp til familien min i Tr.lag og blir der minst to uker. Kommer også til å ha minst en uke med samboerens familie, men fra 1.aug - 09. aug kan jeg nok være ledig i tillegg ved behov.

Fleksibel med tid er jeg, når det gjelder levering og henting. Jeg har selv jobbet i Oslo og reiste hjemmefra kl 0630 for å komme på jobb rundt 08.

Og sluttet kl 16 og var hjemme 1730.

Dette er grunnene til at jeg valgte å gå over som dagmamma frem til jeg begynner i den nye jobben min i aug. (Valgte å ikke forlenge kontrakten, fordi jeg omtrent aldri så barnet mitt.. Den nye jobben er en drømmejobb, kun 15min unna.. :o) )

Ta kontakt med meg på PM om du vil, eller på mailen min: [email protected]

Jeg simpelthen elsker å være ute, så mye at sønnen min sier "Nei, ikke ut" - når jeg spør om vi skal gå til skogen..

Der fikk jeg den, hehe :P

Ta kontakt!

Mvh Stine

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...