Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Det er en ting jeg lurer veldig på. Har kikket litt på denne debatten og kom over noen kommentare om at de som røyker under svangerskapet burde ta abort. Dere som skriver slikt kan ikke være helt normale i hodet deres. Å mene dette er jo helt horribelt. Greit at det ikke er bra å røyke i svangerskapet, men den syntes jeg var frekk. Jeg røyker ikke selv, men den kommentaren var så stygg at jeg ble kvalm. Tenk på alle de som ikke hadde fått levd i dag når man tenker på alle de mødrene som røyket under svangerskapet før.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Helt enig!! Synes debatten her inne burde snus grådig om! For alle de som ønsker råd og tips fra dem som faktisk har greid å slutte, burde dette temaet heller preges av empati... Hvorfor er det røykerne som blir hengt ut?!? Man vet f.eks at det å bo nær store traffikerte veier er omtrent som å røyke 10 røyk om dagen, men enda er det vel få som henger ut by-folk som barnemordere....
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Har man noen seriøst kilde på det? Bare lurer... Det med å bo ved trafikkert vei altså?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Det er en ting jeg har skjønt etter å vært inne på bade bim og dib og det er at ammepolitiet og røykepolitiet er på deg om du ikke gjør som alle andre. Du må amme til puppene detter av og tar du deg en røyk så dreper du fosteret. Mor bør også få litt fokus, om du ikke mestrer amming ja så slutt og begynn med morsmelk, om ditt psyke blir bedre av en røyk eller to i løpet av svangerskapet og når du ammer ja så gjør det. Ingen har godt av en nedbrutt mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå