frk bulle Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Skal i gang neste uke, og vil gjerne ha alle tips om hva jeg selv kan gjøre for å bedre mulighetene. Skal holde meg unna sukker og koffein, kunstig søtstoff og ellers ta omega,folat,vitaminer osv..Pluss prøve å spise mest mulig "ren" mat.. Tidligere har jeg tenkt at babyklister,akupunktur osv ikke er noe for meg pga inntrykket jeg har om at disse tingene ikke er dokumentert å ha særlig effekt.. hva mener folket?? noe jeg bør gjøre som ikke er nevnt?? Har dere tro på akupunktur og babyklister?????
Rose69 Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Hei frk Bulle! Ja, aku skal jeg også ta denne gangen.Og Berberis Fructus comp. D3 Kanonkuren inneholder følgende: Kelpasan 2-3 tabl. - styrker hele hormonbalansen Melbrosia, som kur - styrker hormonbalansen Ovarium D6 1-2 tabl. - styrker eggestokkenes funksjon E-vitamin 400 mg - styrker kretsløb og hormonbalanse Multivitamin/mineral 1 tabl. ******************************************************* En annen kur er denne: Vitamin B6: 2mg (100%) Vitamin B12 9ug (900%) Folinsyre 400 ug (200%) Vitamin C 70 mg (117%) Vitamin E 40 mg (400%) Magnesium 300mg (100%) zink 15mg (100%) Selen 40 ug (100%) Tang 100mg Ekstrakt av blomsterpollen 60mg Ekstrakt av hindbærblader 50mg Ekstrakt av brennenesleblader 50mg Ekstrakt av rødkløver 40mg Ekstrakt av kyskhetstre (frukt) 5mg ******************************************************** Litt info om slimhinnen her: Nogle kvinder aborterer desværre, fordi slimhinderne er for svage. Hvis risikoen skulle være til stede, kan det være en fordel at bruge 14 dage på en slimhinde-styrkende kur, før man starter kanonkuren. SLIMHINDEKUR Twinlab Total-A vitamin 10 stk. Mega B-Complex 1 stk. Symbioflor 2-3 stk. ***************************************************** Jeg skal ikke ta slimhinnekur, men ser du har abortert, så..jeg vet ikke.. ************************************************** Jeg vet ikke om noe av dette kan virke, men jeg skal ihvertfall prøve. Har også bestilt Vitex - Agnus Castus Qvinde.Fikk et tips av Satser. Ha en fin dag!Vi tastes !
Søskenhåp adopterer Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Vil bare nevne for deg at jeg har fått målt slimhinnetykkelsen alle 3 gangene jeg har hatt fryseforsøk, ett forsøk tok jeg babyklister og da var faktisk slimhinna tynnere og ikke tjukkere som den jo skulle bli, i forhold til de andre gangene. Så, dette er bare tull å ta spør du meg. Bruk heller pengene på noe annet.
frk bulle Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 Wow, Rose, det var litt av noen hestekurer! Hvor kjøper/bestiller du denne kanonkuren? Helsekost? Jeg har ikke abortert forresten, aldri vært gravid, så du blander meg nok med noen andre! Søskenhåp for Edvart; takk for info ang babyklister, du bekrefter inntrykket jeg har om produktet, og har ikke magefølelse på at det er noe for meg..! Har hatt fin slimhinne hver gang, så problemet mitt ligger nok mer i egget.. Jepp, bruker heller pengene på noe annet!
Rose69 Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Ja, jeg har alltid tatt disse anbefalinegen med en klype salt.Har brukt babyklister kun en gang.Ellers så har jeg holdt meg til trening,sunt kosthold,Omega-3 og multivitamin+Folsyre.Thats it.Og blitt gravid uten alle disse hokus-pokus produktene.Men d var 3 år siden.. Men jeg tenkte nå en gang for alle å prøve denne kuren i vår, og se hvordan d kan gå.Går d ikke, blir d kun Omega og Mulitvitamin+Folsyre. J tror nok også mer på tilfeldighetene, men jeg prøver denne gangen så får man se... God onsdag - og takk for tilbakemeldingene,jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå