mamma24 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei jenter! Noken som husker meg fra juletider i fjor. Gjekk på hormoner til ivf beh,men greide ikkje turen til Haugesund når eg skulle undersøkes. Var litt av ein nedtur og hatt ein veldig tøff vinter. Hadde pause fra hverandre eg og typen og eg holdt på med ein annen :/ Bruker babycompen min daglig og no har den blinka med alle lysene i 3 dager og de 2 siste dagene har lysene stått stand bye. Eg har prøvd å bli gravid i 2 og ett halvt år,testa kvaliteten han som var heilt fin,så da skjønner eg ikkje om eg plutselig er gravid no... Er ein utrulig vanskelig situasjon siden eg har ønska meg barn så lenge og kanskje er det no,men med ein annen....? Mykje tanker her. Lurer på.... skal det mykje til før babycompen lyser konstant med alle lysene og viser gravid? Har nemlig mensensmerter og rosa/brun utflod,så eg kan ikkje tru at eg er gravid heller... Blir sprø av denne usikkerheten. Håper noken kan svare meg.
mamma24 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Har både tatt test og vert hos legen no. Var nok gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå