Gå til innhold

"Jeg er ikke ferdig med barn"

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var første reaksjon fra barnefaren her i gården, han har allerede 3 barn i tenårene fra et annet forhold. Jeg selv har en sønn på 3år. Han mener ar det er min feil at jeg er gravid og at jeg må ta abort, men jeg vet ikke om jeg klarer det. Han har aldri fortalt meg at han ikke vil ha flere barn og jeg er veldig skuffet for jeg vil iallfall ha ett søsken til min sønn. Nå er det så vidt han prater med meg. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her; Skulle jo stått "jeg er ferdig med barn"

Skrevet

Jeg syns du skal beholde. Om ikke for mannen din sin skyld (som ikke vil) eller din egen, så gjør det for sønnen deres sin skyld. Gi han et søsken, for de 3 barna som er der fra før vil han sikkert ikke få et så nært forhold til som det nye barnet i magen. Tror jeg selv, i og med aldersforkjellen er så enorm.

Behold barnet, dette er din siste sjanse ser det ut som, til å gi sønnen din en lillebror eller søster. Viss ikke mannen din forstår deg og ditt ønske her, så syns jeg ikke han er riktig real mot deg, og den sønnen dere har sammen.

Lykke til med valget du har foran deg. Tvi tvi!!

Skrevet

For en uempatisk mann du har! Da tenker jeg spesielt på at lemper "problemet" over på deg! Han har da vært like delaktig selv!Lykke til med valget.

PS. Har selv vært inne på ul og samtale i dag..som forberedelse til en prov. abort. Det gode oppi her er at jeg tviler på at vi kommer til å gjennomføre det. Har tre fra før, og KJEMPE fødselsangst- dette er årsaken til at vi i utg. punktet tenkte at vi ikke kunne beholde barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...