Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 hihihi i dag sto jeg på jobben med en kunde, å mens jeg sto der, så hørte jeg og kjente jeg en bobblig ut av meg der nede......(FLAU) kjenner jeg rødmer hihihi.... å jeg tenket bar med ett at jeg hadde begynt å plø klomper en uke før ikm.... men neida der var det bare syke mengder kornete og tykk utflod.... HJELP... hva e dette??? noen som vet??? burde jeg kontakte lege???? er jo super flaut å ringe legen om sånt hihihihi....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Sopp? :-S Klør det eller svir? Er du rød?
Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 synes det høres ut som soppinfeksjon jeg... ser det ut som cottage cheese?? og lukter sterkt? - Kjøp canesten stikkpiller og salve til deg og mannen din...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 nei det lukter ikke noe seru hihi det klør heller ikke hihi.. men det er liksom litt sånn klomp aktig det som er på innlegget å når jeg tørker meg er det bare litt sånn slim aktig.... er merkelig.... jeg har hatt sopp infeksjon før men det er ikke sånn, på en måte hehe dette var ikke lett.. kansje jeg skal ta meg en tur til legen da....
lillebie87 Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Nå svarer jeg kanskje litt dumt, men hvis det ikke er så lenge siden du og din kjære hadde sex sist, KAN det være sed-rester også!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 14. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2009 hm, ja det var jo ikke så dumt.. det kan det være hihihi men det var skikkelig ekkelt hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 14. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2009 Tusen takk for svar jenter =)
lillebie87 Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Ja, enig i at det er litt ekkelt. Opplevd det noen få ganger selv...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2009 i og med det ikke klør eller svir eller lukter så er det vel ikke sopp??? eller?? det er jo helt hvitt, å blankt liksom... hehe litt detaljer hihih *ler*
gullfisken * gravide* :) Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 heisann heisann har aaaaaaaaaaakkuratt det samme som deg. ufyseligt! hehe men har ikke peiling på hva det kan være, hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2009 ja det skjedde igjen i dag når jeg sto i ett prøverom... det bare bobblet ut liksom. jeg hadde et papir i stelleveska bare får å se, (er jo liv redd for blo nå) heheh... sorry tetaljer hre.... men det var liksom igjen en tykk mengde med slim rundt på en måte... men når har du ikm????
Gjest Skrevet 15. april 2009 #12 Skrevet 15. april 2009 Det samme har jeg hatt, rett før ikm nå, eller ja litt over ikm før jeg fikk "mensen" blødninger hvertfall, men tror ikke jeg er gravid, må være syklusen som har krøllet seg noe veldig, veldig rart. mensen har forskøvet seg en uke nå, helt på tryne, har jo ikke kontroll på kroppen nå liksom... men ja har hatt det maaange ganger det du har, tror ikke det er farlig. gyn sa hvertfall ingenting om det til meg. når har du ikm?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. april 2009 jeg har ikm senest onsdag=) så det er ca en uke til=) Når har du ikm??
Gjest Skrevet 15. april 2009 #14 Skrevet 15. april 2009 Jeg hadde ikm fredag forrige uke, egentlig hadde jeg ikm 4 dager før det, men den var forsinket 4 dager sist så da regnet jeg med det denne gang og, men nå kom den ikke før 7 dager over den egentlige ikm liksom, så hele syklusen har plutselig hoppet en uke, Fikk mensen i går tror jeg, nedtur, men men håper ikke du får tr på besøk!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 15. april 2009 huff så trist.. her håper jeg ikke tr kommer i det heletatt=) Lykke til med neste pp=)
Gjest Skrevet 15. april 2009 #16 Skrevet 15. april 2009 Ja jeg skjønner jo ingenting liksom,. helt på trynet den kroppen nå ass takk for det:) keep me posted om ho kommer eller ikke da;)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. april 2009 Det skal jeg vet du=)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #19 Skrevet 16. april 2009 nei her er ingen tante rød=) har harr stikinger i buppene å i magen i dag oxo=D håper håper håper=))
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 17. april 2009 tusen takk du er søT=)
Gjest Skrevet 18. april 2009 #22 Skrevet 18. april 2009 må krysse alt jeg har for alle her inne vettu, har krysset for meg selv og men det hjalp ikke denne pp nei. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå