Gå til innhold

Når fikk dere mage?

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia :)

Magen min "spratt" ut i 12 uke.. Hi, hi..det føltes iallefall sånn. Plutselig var det en kul nederst på magen. Men det er jo min første også, så det kan hende at det kom litt gradvis men at jeg kjente etter på feil sted :)

Godt å se at du er her inne, satser :)

Er 12+5 og vet ikke om jeg har gravidemage. Er såååå oppblåst hele tiden, at det er ikke godt å si om det er livmoren eller ikke. Før jeg ble gravid gikk jeg ned 10kg, mye på magen, og synes nok noe flabb er tilbake; dette grunnet usunt kosthold i en måneds tid. Buksene passer ennå, men det er nok fordi jeg har 10 kg å gå på...

Hei! :-)

Magen min kom nok skikkelig mellom uke 11 - 12, men så er jeg jo 5 gangs, så det kan jo ha litt å si?

Nå er jeg i uke 24 og føler meg nesten høygravid, kan ikke huske at jeg var så stor siste gangene, bortsett fra da jeg gikk med dattera mi, for da hadde jeg så mye vann i kroppen!

Annonse

Jeg fikk en bul på magen allerede i uke 6/7, men det ser ut som den har stått ganske stille siden. Nå er jeg er straks i 13. uke, og det er første gang jeg er gravid. Heldigvis er det ingen som har bemerket den, men så har jeg også kledd meg deretter... Jeg har allerede bukser jeg ikke får knept igjen!

Hei.

Nå merker jeg at nederste magen buler ut om kveldene, leste på babyverden at tarmen er blitt dyttet oppover på den tiden jeg er i. Ellers så er jeg nesten like flat om morgener.

Jeg har begynt å måle omkretsen: om morgen er det flat, men om kvelden buler det ut ca 4 cm.

Vekta viser at jeg har gått ned pga svangerskapskvalme, så derav ideen om å måle omkretsen :-)

Spennende å følge med forandringene kroppen vår :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...