Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig!!

Denna syklusen skal jeg reise nedover og har hatt stabil syklus på 25 dager i mndsvis....nå ser det ut for og bli 28 dager....hmm....jaja...-glad den tikker på veg iallefal...litt spotting nå men det var det igår kveld også på denna tida...hmm...spørs om jeg er mer stressa enn jeg tror likevel da:S

Har siste to sykluser hatt EL på dag 14.....hvordan er det med dere andre? varierer det veldig eller?

Blir veldig glad for svar:D

Ha en fin kveld videre jenter!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg skulle nedover hadde jeg hatt 28. dagerssykluser hele året før, men på plass i Køben var EL 2 dager forsinka! Er heldig som kan bo hos en dansk venninne i Køben. Forrige måned trudde jeg også at jeg hadde 28 dagers-syklus og hadde ordnet billetter etter dette og kjæresten og jeg skulle kose oss hele 5 dager i Køben i tilfelle vi måtte vente...MEN NEI! Super-positiv EL-test dag 26, så da var det bare å booke om billetter for flere tusen kroner og hive seg nedover. Ergo har jeg lært at jeg ALDRI skal bestille "billige" billetter i god tid. Grrr!

Lykke til med inseminasjonen! *kryss kryss*

Skrevet

Ja ser man det:D

Tenker vel det samme som deg-skal ha noen dager i Køben ja-men kan jo hende det blir vel mange også-aner ikke:DHihi...

Håper tanta er kommet for fullt inatt da-det var jo en gang også.....gleder meg og er spent som fy!!:)

Tusen takk iallefall:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...